🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  2. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  4. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39581.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اینتل نسل جدید پهپادهای نور افشان Shooting Star Mini را معرفی کرد

اینتل پیش از این در مسابقات سالانه فوتبال آمریکایی به نام سوپربول (Super Bowl) نمایشی از پرواز صدها پهپاد نورانی را با پهپادهای «ستاره دنباله دار» (Shooting Star) به اجرا گذاشته بود. حالا با معرفی ...

اینتل پیش از این در مسابقات سالانه فوتبال آمریکایی به نام سوپربول (Super Bowl) نمایشی از پرواز صدها پهپاد نورانی را با پهپادهای «ستاره دنباله دار» (Shooting Star) به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زیراب استان مازندران - اجرا گذاشته بود. حالا با معرفی نسل جدید این پهپادها با نام «Shooting Star Mini» این بار امکان هدایت آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زیراب استان مازندران - در فضای بسته فراهم شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زیراب استان مازندران

از قابلیت ها جالب پهپاد جدید این است که علی رغم اینکه از GPS بهره نمی برد، ولی می تواند جایگاه خود را تشخیص دهد. در صورت پرواز گروهی، این پهپادها نیاز به کنترل تک تک ندارند؛ بلکه ابتدا تمامی آنها برنامه ریزی می شوند و سپس به صورت گروهی به پرواز در می آیند. - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زیراب استان مازندران - بر اساس ادعای اینتل یک کاربر می تواند 100 عدد از آنها را به پرواز در آورده و هدایت نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زیراب استان مازندران

پهپاد جدید اینتل می تواند نورهایی با 4 میلیارد رنگ تولید کند. اینتل به منظور اثبات قابلیت های Shooting Star Mini آنها را به تازگی در محیطی بسته در سالن تئاتر هتل مونت کارلو در لاس وگاس به پرواز در آورده. در این نمایش 100 عدد از این پهپادها تنها با یک کامپیوتر کنترل شده اند و در این زمینه اینتل رکوردی جهانی را ثبت کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زیراب استان مازندران
اینتل با به پرواز در آوردن 100 عدد از این پهپادها و کنترل آنها تنها توسط یک کامپیوتر، رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

اگر قصد خرید این پهپادها از فروشگاه ها را دارید، گفته «برایان کرانیچ»، مدیر عامل اینتل شما را نا - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زیراب استان مازندران - امید - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زیراب استان مازندران - می کند؛ بر اساس گفته او این پهپادها علی رغم اینکه برای کار در فضای بسته طراحی شده اند، تنها قرار است به منظور نمایش های نوری در رویدادها به کار روند و خبری از عرضه آنها به بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زیراب استان مازندران - نیست.

هنوز مشخص نیست که آیا اینتل - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زیراب استان مازندران - در آینده قصد دارد Shooting Star Mini را برای خرید عموم به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زیراب استان مازندران - بازار عرضه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone