تعمیرات یخچال آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17060.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

پشتیبانی کامل اوپو فایند X3 از رنگ ۱۰ بیتی تایید شد؛ تجربه‌ای جدید در دنیای موبایل

دیروز اوپو از گوشی مفهومی ایکس ۲۰۲۱ با نمایشگر رول‌شونده رونمایی کرد و حالا اطلاعاتی درباره نسل آینده پرچمدارهای خود یعنی اوپو فایند X3 منتشر کرده و از پشتیبانی کامل آن‌ها از گاموت رنگی DCI-P3 ...

دیروز اوپو از گوشی مفهومی ایکس ۲۰۲۱ با نمایشگر رول‌شونده رونمایی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کرد و حالا اطلاعاتی درباره نسل آینده پرچمدارهای خود یعنی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اوپو فایند X3 منتشر کرده و از پشتیبانی کامل آن‌ها از گاموت رنگی DCI-P3 و عمق رنگ ۱۰ بیتی خبر داده است.

طبق اعلام اوپو، پشتیبانی از این ویژگی‌ها مربوط به ثبت، ذخیره‌سازی و نمایش می‌شود تا رنگ‌های دقیقی را به نمایش بگذارند. این شرکت چینی این قابلیت - تعمیرات یخچال آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را «سیستم مدیریت کامل رنگ» نامگذاری کرده و به نظر می‌رسد با اولین سیستم مدیریت رنگ با چنین دقتی در دنیای اندروید روبه‌رو هستیم.

در حال حاضر بسیاری از - تعمیرات یخچال آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گوشی‌های هوشمند و مانیتورها با رنگ ۱۰ بیتی سازگار هستند، اما برخی از آن‌ها در واقعیت به صورت «۸+۲ بیت» یا «۸ بیت + کنترل فریم ریت (FRC)» هستند که عملکرد نمایشگرهای ۱۰ بیتی را روی پنل‌های ۸ بیتی تقلید می‌کنند. یکی از محصولات با این ویژگی، اوپو فایند ایکس ۲ پرو است ولی این موضوع در پرچمدارهای بعدی این کمپانی تغییر - تعمیرات یخچال آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می‌کند.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

اوپو رسما تایید - تعمیرات یخچال آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کرده از پنل ۸ بیتی به پنل ۱۰ بیتی در گوشی‌های سری فایند - تعمیرات یخچال آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - X3 مهاجرت می‌کند. برای کالیبراسیون، این کمپانی با کاهش JNCD به ۰.۴، دقت این پنل را افزایش می‌دهد.

سیستم مدیریت رنگ مورد استفاده در گوشی‌های سری اوپو فایند X3 از ثبت و ذخیره‌سازی HEIF با عمق رنگ ۱۰ بیت پشتیبانی می‌کند که ظاهرا به علت پشتیبانی از عمق رنگ ۸ بیتی به - تعمیرات یخچال آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بازنویسی اساسی در فرایند رمزگذاری، رمزگشایی، ویرایش و رندر نیاز دارد. این اولین باری نیست که - تعمیرات یخچال آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - یک گوشی اندرویدی با HEIF سازگار می‌شود، اما شاید در آینده شاهد پشتیبانی از عمق رنگ ۱۶ - تعمیرات یخچال آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بیتی باشیم.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

اوپو همچنین ویژگی به نام «Color Correction Solution 2.0» معرفی کرده که برای افراد با مشکل در مشاهده رنگ‌ها مناسب است. این قابلیت بر اساس حالت اصلاح رنگ پیش‌فرض - تعمیرات یخچال آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اندروید توسعه پیدا کرده که البته بیش از ۳ رنگ را پوشش می‌دهد.

اوپو برای توسعه این ویژگی با دانشگاه «چجیانگ» همکاری کرده تا بیش از ۶۰۰۰ نمونه را مورد بررسی قرار دهد و به ۷۶۵ نتیجه اصلاح رنگ دست پیدا کند. - تعمیرات یخچال آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این نتایج باعث افزایش انعطاف‌پذیری اصلاح رنگ می‌شود و افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود، نمایشگر را شخصی‌سازی کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone