تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17062.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سرمایه‌گذاری ۱۱۶ میلیارد دلاری سامسونگ در فناوری چیپ برای سبقت از TSMC

سامسونگ قصد دارد با سرمایه گذاری باورنکردنی ۱۱۶ میلیارد دلاری در فناوری تولید چیپ رقیب اصلی خود TSMC را تا سال ۲۰۲۲ پشت سر بگذارد. سامسونگ یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان چیپ در دنیا به ...

سامسونگ قصد دارد با سرمایه گذاری باورنکردنی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چالوس استان مازندران - ۱۱۶ میلیارد دلاری در فناوری تولید چیپ رقیب اصلی خود TSMC را تا سال ۲۰۲۲ پشت سر بگذارد.

سامسونگ یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان چیپ در دنیا به شمار می‌رود و سرمایه گذاری هنگفتی در این صنعت کرده است، ولی با این حال همچنان پشت سر رقیب اصلی خود TSMC قرار دارد. این کمپانی تایوانی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چالوس استان مازندران - سال ۲۰۱۹ بیش از ۵۰ درصد بازار تولید تراشه را در دست گرفت، این در حالیست که سهم سامسونگ از این بازار تنها ۱۸ درصد بوده است.

حال سامسونگ می‌خواهد ۱۱۶ میلیارد دلار در نسل بعد فرآیند تولید چیپ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چالوس استان مازندران - سرمایه گذاری کند تا فاصله‌اش را با رقیب تایوانی کمتر کرده و یا حتی آن را پشت سر بگذارد. بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، یکی از مدیران ارشد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چالوس استان مازندران - سامسونگ در جلسه‌ای اعلام کرده که این شرکت از سال ۲۰۲۲ تولید انبوه چیپ با لیتوگرافی ۳ نانومتری را آغاز می‌کند.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چالوس استان مازندران

شرکت TSMC نیز از برنامه‌های خود برای عرضه چیپ ۳ نانومتری در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ خبر داده و به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد با معرفی چیپ در مدت زمان مشابه با این شرکت تایوانی رقابت کند.

چیپ ۳ نانومتری سامسونگ برای پشت سر گذاشتن چیپ TSMC از فرآیند جدیدی به نام Gate-all-around استفاده می‌کند که به عقیده برخی از متخصصین تحول‌آفرین خواهد بود - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چالوس استان مازندران - و به مصرف کمتر انرژی و صرفه جویی در فضا منجر می‌شود. TSMC می‌خواهد از فناوری فعلی FinFET در چیپ ۳ نانومتری خود استفاده کند و از بکارگیری فناوری GAA در سال ۲۰۲۴ و برای چیپ ۲ نانومتری خبر داده است.

آنطور که در گزارش آمده، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چالوس استان مازندران - سامسونگ قصد دارد با سرمایه گذاری هنگفت در فناوری تولید چیپ، گوی رقابت را از TSMC ربوده و به تولید - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چالوس استان مازندران - کننده اصلی چیپ برای شرکت‌های بزرگی مثل اپل و AMD تبدیل شود که در حال حاضر اکثر سفارشات تولید را به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چالوس استان مازندران - TSMC واگذار کرده‌اند.

البته سامسونگ همین حالا هم مشتریان بزرگی دارد و شرکت‌هایی مثل انویدیا، IBM و برخی شرکت‌های دیگر تولید چیپ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چالوس استان مازندران - برای محصولات خود را به آن سپرده‌اند. علاوه بر این کوالکام تولید چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ را به طور کامل به سامسونگ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چالوس استان مازندران - سپرده است. تقاضا برای چیپ‌های ۵ نانومتری آنقدر زیاد شده که خطوط تولید TSMC نمی‌توانند پاسخگوی نیازها باشند، به همین دلیل برخی از تحلیلگران معتقدند - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چالوس استان مازندران - اپل ممکن است تولید بخشی از چیپ‌های ۵ نانومتری M1 برای مک‌ها را به سامسونگ محول کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone