🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  3. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  5. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13483.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تولید مودم بومی ثابت و همراه با حمایت ایرانسل آغاز شد

برای اولین بار در ایران خط تولید مودم بومی TF-i60 S1 با قابلیت پشتیبانی از فناوری اینترنت همراه و ثابت و با حمایت ایرانسل راه‌اندازی شد. این مودم، یک مودم دوگانه (Dual) است که علاوه ...

برای اولین بار در ایران خط تولید مودم بومی TF-i60 S1 با قابلیت پشتیبانی از فناوری اینترنت همراه و ثابت و با حمایت ایرانسل راه‌اندازی شد. این - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - مودم، یک مودم دوگانه (Dual) است که علاوه بر اینترنت پرسرعت همراه (FD-LTE)، از فناوری اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) نیز پشتیبانی می‌کند و در ادامۀ مودم‌های بومی تولید شده با حمایت ایرانسل نخستین مودم بومی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - دارای ویژگی فوق است.

مودم بومی TF-i60 S1 توسط شرکت «سامانه آزمای قائم» و با حمایت ایرانسل و سازمان اوقاف و امور خیریه تولید شده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - است. در مراسم راه‌اندازی خط تولید این مودم که صبح سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ در مجتمع عقیق شهر کرج برگزار شد ستار - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل حضور داشتند.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاندیز استان خراسان

در این مراسم علاوه بر راه‌اندازی خط تولید مودم - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - بومی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - و نیز سامانۀ تولید برق خورشیدی قابل حمل کلنگ احداث سوله‌های جدید برای - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - تولید تجهیزات الکترونیک و ارتباطی نیز به زمین زده شد.

مدیرعامل ایرانسل در این مراسم طی سخنانی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - ابراز امیدواری کرد با توسعۀ روند حمایت از بومی‌سازی تجهیزات ارتباطی، کشور شاهد قطع وابستگی در واردات و استفاده از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - تولیدات داخلی باشد و از خروج ارز از کشور جلوگیری و به ایجاد اشتغال کمک - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - شود.

وی گفت: «ایرانسل توجه به بومی‌سازی و کمک به تولید داخلی تجهیزات فناوری‌اطلاعات و ارتباطاتِ مورد نیاز اپراتور را از حدود دو سال پیش، با جدیت بیشتری پیگیری کرده و هم‌اکنون بومی‌سازی بسیاری از انواع تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز به نتیجه رسیده و امروز تولید نخستین مودم بومی با قابلیت پشتیبانی از فناوری اینترنت پرسرعت ثابت و همراه رسماً آغاز می‌شود.»

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاندیز استان خراسان

عباسی‌آرند با تشکر از رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برای ورود به حمایت از فناوری و بومی‌سازی تجهیزات فناوری‌اطلاعات و ارتباطات تأکید کرد: «این اتفاق نشان‌دهندۀ همکاری بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری، تولید و فروش و توزیع است و امیدوارم با ادامۀ این حمایت از طرفی نیاز بازار تأمین شده و قیمت‌ها اصلاح و تعدیل شود و از طرف دیگر پروژه‌هایی مانند تولید بومی گوشی و تبلت و نیز تجهیزات اکتیو شبکه نیز به نتیجه برسد.»

هاشمی افزود: «با همکاری اپراتورها از جمله ایرانسل، بنا را بر این گذاشته‌ایم که طرح جامع تولید گوشی تلفن‌‎همراه را با مشارکت سایر بخش‌ها پیش ببریم و نیاز بازار داخلی تأمین کنیم.»

با راه‌اندازی این پروژه، برای تولید ماهانه بیش از ۱۵ هزار دستگاه مودم در کشور ایجاد ظرفیت - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - شده است. ایرانسل پیش از این نیز در - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - راستای حمایت از بومی‌سازی تجهیزات فناوری‌اطلاعات و ارتباطات با دو شرکت دیگر تولیدکنندۀ مودم، همکاری و از تولید مودم بومی حمایت کرده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone