🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  2. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  3. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  4. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  5. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13490.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

AMD از کارت‌های گرافیک رادئون پرو W6000 با معماری RDNA 2 رونمایی کرد

شرکت AMD از جدیدترین کارت‌های گرافیک‌های ورک استیشن خود، سری رادئون پرو W6000 رونمایی کرد که برای انجام کارهای سنگین توسعه یافته‌اند. این GPUها با حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه ECC از راه می‌رسند و همانطور ...

شرکت AMD از جدیدترین کارت‌های گرافیک‌های ورک استیشن خود، سری رادئون پرو W6000 رونمایی کرد که برای انجام کارهای - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سنندج استان کردستان - سنگین توسعه یافته‌اند.

این GPUها با حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه ECC از راه می‌رسند و همانطور که می‌توان انتظار داشت، مبتنی بر معماری RDNA 2 هستند. این معماری در کارت‌های گرافیک و جدیدترین کنسول‌های بازی مورد استفاده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سنندج استان کردستان - قرار گرفته و به لطف همکاری - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سنندج استان کردستان - با سامسونگ، در آینده به گوشی‌های هوشمند هم راه پیدا می‌کند.

به گفته AMD، کارت‌های گرافیک سری رادئون پرو W6000 می‌توانند حجم بالایی داده را پردازش - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سنندج استان کردستان - کنند، زمان رندرگیری را بطور چشمگیری کاهش دهند و همچنین سریعتر از قبل مدل‌ها و شبیه‌سازی‌های پیشرفته را - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سنندج استان کردستان - مدیریت کنند.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سنندج استان کردستان

بالاترین عضو این خانواده، - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سنندج استان کردستان - رادئون پرو W6800 نام دارد که به ۳۲ گیگابایت حافظه مجهز شده است. به گفته AMD، با قدرتمندترین GPU ورک استیشن این کمپانی روبه‌رو هستیم که البته با توجه به استفاده از معماری جدید، جای تعجب چندانی ندارد. این کارت گرافیک با قیمت ۲۲۴۹ دلار به فروش می‌رسد.

اعضای دیگری هم در این خانواده وجود دارند که شامل رادئون پرو W6600 و نسخه مخصوص لپ‌تاپ رادئون پرو W6600M می‌شود. در حقیقت این خانواده سه عضو دارد که دو عضو آخر از مشخصات یکسانی بهره می‌برند.

قدرت مدل W6800 به حداکثر ۱۷.۸۳ ترافلاپس می‌رسد و قدرت دو مدل دیگر حداکثر برابر ۱۰.۴ ترافلاپس است. پهنای باند - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سنندج استان کردستان - آن‌ها هم به ترتیب برابر ۵۱۲ گیگابایت بر ثانیه و ۲۲۴ گیگابایت بر ثانیه است.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سنندج استان کردستان

به گفته AMD، این GPUها در رندرگیری در نرم افزار «سالیدورکس» تا ۴۶ درصد سریعتر از گذشته هستند. کاربران این کارت‌های گرافیک می‌توانند به تمام حافظه دست یابند و همچنین - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سنندج استان کردستان - می‌توانند از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سنندج استان کردستان - ۱۲۸ مگابایت کش Infinity این کمپانی هم استفاده کنند.

بالاترین مدل از همین امروز در دسترس خریداران قرار می‌گیرد و مدل W6600 از سه ماهه سوم سال جاری میلادی با قیمت ۶۴۹ دلار وارد بازار می‌شود. مدل W6600M از ماه آینده میلادی در لپ‌تاپ‌های ورک استیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone