🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  2. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12102.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از تلویزیون ۱۰۰۰ اینچی The Wall با فناوری MicroLED پرده برداشت

سامسونگ از نسخه جدید تلویزیون MicroLED ماژولار خود با نام The Wall رونمایی کرد. این محصول ۱۰۰۰ اینچی برای کسب و کارها و مصارف تجاری در نظر گرفته شده و از امروز در برخی بازارهای ...

سامسونگ - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ابهر استان زنجان - از نسخه جدید تلویزیون MicroLED ماژولار خود با نام The Wall رونمایی کرد. این محصول ۱۰۰۰ اینچی برای کسب و کارها و مصارف تجاری در نظر گرفته شده و از امروز در برخی بازارهای منتخب عرضه می‌شود.

سامسونگ در اطلاعیه معرفی این دستگاه چیزی درباره قیمت نسخه جدید The Wall اعلام نکرده ولی می‌گوید این تلویزیون نسبت به نسخه سال قبل از ال‌ای‌دی‌هایی استفاده می‌کند که اندازه آن‌ها ۴۰ درصد کوچک‌ترند، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ابهر استان زنجان - در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ابهر استان زنجان - نتیجه حالا می‌توانند کنتراست بالاتر و یکپارچگی و خلوص رنگی بهتری داشته باشد.

تلویزیون جدید موسوم به «دیوار» از پردازنده هوش مصنوعی جدیدی استفاده می‌کند که کیفیت تصویر را بالا می‌برد و به بهبود کنتراست کمک می‌کند. این پردازنده حتی می‌تواند - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ابهر استان زنجان - نویز را هم کاهش دهد. وضوح تصویر این دستگاه در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ابهر استان زنجان - حالت پیش‌فرض 8K و نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز است و چون طراحی ماژولار - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ابهر استان زنجان - دارد، می‌تواند به پیکربندی‌های مختلفی مثلا پیکربندی 16K با ۱۵۳۶۰ در ۲۱۶۰ پیکسل تبدیل شود.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ابهر استان زنجان

این محصول جدیدترین نمایشگر سامسونگ است که از فناوری MicroLED استفاده می‌کند. این فناوری برخلاف LCD، تصویر را با ال‌ای‌دی‌هایی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ابهر استان زنجان - می‌سازد که به‌صورت مستقل روشن می‌شوند. یعنی نمایشگر می‌تواند با خاموش کردن پیکسل‌ها رنگ مشکی بهتری ایجاد کند. سامسونگ می‌گوید نسخه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ابهر استان زنجان - جدید The Wall دارای حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ابهر استان زنجان - نیت است، در حالی که حداکثر روشنایی بهترین تلویزیون ال‌جی از ۱۰۰۰ نیت فراتر نمی‌رود.

با وجود این که نسخه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ابهر استان زنجان - جدید تلویزیون The Wall تلاشی برای فروش و عرضه نمایشگرهای غول‌پیکر MicroLED به مشتریان تجاری است، ولی سامسونگ مشتریان عادی را فراموش - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ابهر استان زنجان - نکرده و این فناوری را در تلویزیون‌های اندازه معمولی هم عرضه می‌کند. این غول کره‌ای در نمایشگاه CES پارسال از یک تلویزیون ۱۱۰ اینچی MicroLED پرده برداشت و بعدا نسخه‌های ۷۶ و ۹۹ اینچی آن را هم معرفی کرد.

اگرچه محصولات یاد شده - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ابهر استان زنجان - همچنان خیلی بزرگ به نظر می‌رسند، اما نسبت به تلویزیون غول‌پیکر The Wall با اندازه فراتر از ۱۰۰۰ اینچ کوچک‌ترند و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ابهر استان زنجان - می‌توانند روی دیوار خانه‌های عادی نصب شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone