🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12108.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل جدیدترین بتای عمومی iOS 15 و iPadOS 15 را منتشر کرد

اپل جدیدترین بتای عمومی سیستم عامل‌های جدیدش را در اختیار کاربران قرار داد. دارندگان محصولات اپل که عضو برنامه بتا هستند می‌توانند جدیدترین بتای عمومی iOS 15 و iPadOS 15 را دریافت کنند. این بروزرسانی‌ها ...

اپل جدیدترین بتای عمومی سیستم عامل‌های جدیدش را در اختیار کاربران قرار داد. دارندگان محصولات اپل که عضو برنامه بتا هستند می‌توانند جدیدترین بتای عمومی iOS 15 و iPadOS 15 را دریافت کنند.

این بروزرسانی‌ها به صورت OTA در اختیار - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تایباد استان خراسان - کاربران قرار می‌گیرد و ویژگی‌های جدیدی دارند. iOS 15 از قابلیت‌های جدیدی برای فیس‌تایم، ابزارهایی برای کاهش حواس‌پرتی، نوتیفیکشن‌های بروز شده و بهبودهای حریم شخصی بهره می‌برد.

سرویس فیس‌تایم اپل در جدیدترین نسخه iOS از قابلیت SharePlay پشتیبانی می‌کند که می‌توان توسط آن تلویزیون، موسیقی یا نمایشگر را - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تایباد استان خراسان - با دوستان به اشتراک گذاشت.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید این سیستم عامل، Focus نام دارد که با - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تایباد استان خراسان - قطع نوتیفیکیشن‌ها در هنگامی که سرتان شلوغ است، به شما کمک می‌کند تا کارهایتان را انجام دهید. علاوه بر این، با خلاصه نوتیفیکیشن‌ها روبه‌رو هستیم تا دیگر کاربر درگیر پیام‌های غیرضروری نشود.

سافاری هم در این بروزرسانی ظاهر جدیدی دارد و از نوار تب کامپکت در بخش پایینی صفحه بهره می‌برد. همچنین در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تایباد استان خراسان - این مرورگر کاربران به گروه‌های تب دسترسی پیدا می‌کنند تا تب‌های باز را برای آینده ذخیره - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تایباد استان خراسان - کنند. در بتای عمومی جدید iOS 15 با تغییراتی در جستجوی سافاری، شورتکات‌ها و ویجت موزیک هم روبه‌رو هستیم.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تایباد استان خراسان

نقشه اپل هم در iOS 15 از دید جهانی و دید سه‌بعدی جدید در برخی شهرها بهره می‌برد و - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تایباد استان خراسان - همچنین حاوی جزئیات بیشتر برای جاده‌ها و مسیریابی مبتنی بر واقعیت افزوده است. در حالت کلی iOS 15 تغییرات زیادی را تجربه کرده که می‌توانید در این مطلب با آن‌ها آشنا شوید.

کوپرتینویی‌ها در کنار سیستم عامل مخصوص آیفون و آیپد، جدیدترین بتای - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تایباد استان خراسان - عمومی tvOS 15 و watchOS 8 را - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تایباد استان خراسان - هم - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تایباد استان خراسان - منتشر کرده‌اند. tvOS 15 را می‌توان با مراجعه به بخش تنظیمات و سیستم دریافت - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تایباد استان خراسان - کرد، البته باید عضو - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تایباد استان خراسان - برنامه بتای - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تایباد استان خراسان - اپل باشید.

برای اینکه بتوانید جدیدترین بتای عمومی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تایباد استان خراسان - WatchOS 8 را تجربه کنید، باید ابتدا آیفون - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تایباد استان خراسان - شما - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تایباد استان خراسان - به iOS 15 آپدیت شده باشد. پس از نصب iOS 15، می‌توانید با رفتن به بخش عمومی و بروزرسانی نرم افزار برنامه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تایباد استان خراسان - اپل واچ در آیفون، جدیدترین بتای عمومی WatchOS 8 را دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone