🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12107.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک از قابلیت Soundmoji رونمایی کرد: ارسال ایموجی همراه با صدا

فیسبوک جدیدترین قابلیت ایموجی برای مسنجر را معرفی کرد که Soundmoji نام دارد. همانطور که می‌توان از نام این قابلیت حدس زد، با ایموجی همراه با صدا روبه‌رو هستیم و کاربران می‌توانند در گفتگوها از ...

فیسبوک جدیدترین قابلیت ایموجی برای مسنجر را معرفی کرد که Soundmoji نام دارد. همانطور که می‌توان از نام این قابلیت - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اسدآباد استان همدان - حدس زد، با ایموجی همراه با صدا روبه‌رو هستیم و کاربران می‌توانند در گفتگوها از کلیپ‌های صوتی کوتاه متصل به ایموجی استفاده کنند.

کتابخانه اولیه Soundmoji فیسبوک شامل کلیپ‌های صوتی برای ایموجی‌های استاندارد شامل دست زدن، طبل زدن و همچنین خنده می‌شود. در این - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اسدآباد استان همدان - قابلیت - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اسدآباد استان همدان - همچنین با کلیپ‌های صوتی از هنرمندانی مانند - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اسدآباد استان همدان - «ربکا بلک» هم روبه‌رو هستیم.

در این - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اسدآباد استان همدان - ویژگی جدید فیسبوک مسنجر کلیپ‌های صوتی برخی فیلم‌ها و سریال‌ها مانند «بروکلین ناین ناین» هم وجود دارد. این شبکه اجتماعی به مرور زمان افکت‌های - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اسدآباد استان همدان - صوتی و کلیپ‌های جدیدی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اسدآباد استان همدان - را به کتابخانه Soundmoji اضافه خواهد کرد.

اگر می‌خواهید در فیسبوک مسنجر چنین قابلیتی را تجربه کنید، تنها کافیست در یک چت روی آیکون چهره خندان به - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اسدآباد استان همدان - همراه اسپیکر ضربه بزنید. در اینجا پیش نمایشی از ایموجی‌های صوتی از کتابخانه در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اسدآباد استان همدان - اختیارتان قرار - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اسدآباد استان همدان - می‌گیرد و می‌توانید از میان آن‌ها ایموجی موردنظرتان را انتخاب کنید.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اسدآباد استان همدان

در حالی که شاید چنین ویژگی در نگاه اول جذاب به نظر برسد، اما می‌تواند برای دریافت‌کنندگان پیام آزاردهنده باشد. در حال حاضر فیسبوک اشاره‌ای به این موضوع نکرده که دریافت‌کنندگان پیام‌ها می‌توانند Soundmoji را غیرفعال کنند یا خیر.

طبق آمار، فیسوک مسنجر ماهانه ۱,۳۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و هر روز کاربران بیش از ۲.۴ میلیارد پیام و ایموجی توسط آن ارسال می‌کنند. با قابلیت جدید کاربران به راه تازه‌ای برای برقراری ارتباط با دیگران دست پیدا می‌کنند. با این حال باید منتظر ماند و دید ایموجی‌های صوتی از سوی کاربران مورد استقبال قرار می‌گیرد یا نه.

در صورتی که کاربران فیسبوک مسنجر نسبت به این قابلیت علاقه نشان دهند، شاید در آینده شاهد استفاده از آن در دیگر سرویس‌های فیسبوک مانند - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اسدآباد استان همدان - واتس‌اپ و اینستاگرام هم - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اسدآباد استان همدان - باشیم. هرچند نمی‌توان درباره چنین - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اسدآباد استان همدان - موضوعی اظهارنظر قطعی کرد و شاید - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر اسدآباد استان همدان - هیچ‌گاه کاربران این پلتفرم‌ها به آن دسترسی پیدا نکنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone