🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  3. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  4. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  5. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12118.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

توییتر ظاهرا در فکر تغییر نحوه نمایش توییت‌ها در تایم‌لاین است

یکی از مهندسان فعال در زمینه شبکه‌های اجتماعی به تازگی با مهندسی معکوس کدهای توییتر، خبر از تغییر قالب نمایش توییت‌ها در تایم‌لاین می‌دهد که محیط آن را بیشتر شبیه فیسبوک خواهد کرد. البته ممکن ...

یکی از مهندسان فعال در زمینه شبکه‌های اجتماعی به تازگی با مهندسی معکوس کدهای توییتر، خبر از تغییر قالب نمایش توییت‌ها در تایم‌لاین می‌دهد که محیط آن را بیشتر شبیه فیسبوک خواهد - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آستارا استان گیلان - کرد. البته ممکن است توییتر هرگز چنین تغییراتی را به صورت گسترده و عمومی اعمال نکند، اما همچنان احتمال آن در آینده وجود دارد.

«جین منچون وونگ» (Jane Manchun Wong) روی مهندسی معکوس شبکه‌های اجتماعی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آستارا استان گیلان - تمرکز دارد و به تازگی توانسته تغییرات جدیدی در توییتر را شناسایی کند. وی در گذشته نیز ویژگی تیک - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آستارا استان گیلان - توییتر آبی را نیز قبل از معرفی، شناسایی کرده بود. او با انتشار اسکرین شات‌هایی، تغییرات محتمل در نحوه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آستارا استان گیلان - نمایش توییت‌ها در تایم‌لاین کاربران را به تصویر کشیده است. در پی این تغییر، نام کاربر در کنار آیدی وی، تاریخ و ساعت توییت نیز در دو خط جداگانه نمایش داده خواهند شد. همچنین - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آستارا استان گیلان - فضای خالی و فاصله بین عناصر بکار رفته در طراحی افزایش پیدا می‌کنند. در حال حاضر تمامی موارد گفته شده در همه دستگاه‌ها در یک خط به صورت پیوسته نمایش داده می‌شود.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر آستارا استان گیلان

اگرچه وونگ معتقد است که تغییرات نام برده تنها جنبه ظاهری دارند، اما برخی افراد ادعا می‌کنند که حالت جدید نمایش توییت‌ها در تایم‌لاین می‌تواند موجب نمایش صحیح تمامی اطلاعات شود، مخصوصاً در مواردی که نام کاربری فرد بسیار طولانی است. برای مثال اگر از توییتر در یک دستگاه با صفحه نمایش کوچک استفاده کنید، نمی‌توانید نام کامل و آیدی کاربر را مشاهده کنید و توییتر قسمتی از آن‌ها را نمایش نمی‌دهد. 

تغییرات گفته شده باعث می‌شوند تا حاشیه پیرامون تصاویر از بین برود و لبه‌های تصویر به کناره صفحه نمایش برسد که محیط توییتر را بسیار شبیه فیسبوک خواهد کرد. همچنین تصویر کاربر نیز در کنار متن توییت نمایش داده نمی‌شود و بالاتر از آن قرار خواهد گرفت. البته اشاره شده است که طراحی جدید تاثیری روی ریپلای‌ها نخواهد داشت و خط خاکستری برای اتصال آن‌ها به توییت اصلی هنوز - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آستارا استان گیلان - وجود دارد.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر آستارا استان گیلان

هنوز مشخص - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آستارا استان گیلان - نیست که آیا توییتر تصمیم جدی برای - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آستارا استان گیلان - تغییر نمایش - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آستارا استان گیلان - توییت‌ها در تایم‌لاین کاربران خود دارد یا اینکه موارد گفته شده تنها بخشی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آستارا استان گیلان - از تغییرات بزرگ‌تر در این پلتفرم اجتماعی است. اما با توجه به مشکلات شیوه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر آستارا استان گیلان - نمایش کنونی، مخصوصاً برای دستگاه‌های قدیمی‌تر با صفحه نمایش کوچک، نحوه جدید نمایش توییت‌ها می‌تواند برای بسیاری از کاربران خبر خوشی باشد. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone