🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  2. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  3. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  4. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  5. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12103.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی روی مانیتور ۴۸۰ هرتزی و فناوری IPS Black کار می‌کند

رفرش ریت نمایشگرها در سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده و می‌توانید در بازار مانیتور و لپ‌تاپ با نمایشگر ۳۶۰ هرتزی نیز پیدا کنید. با این حال ال‌جی می‌خواهد یک مانیتور ۴۸۰ هرتزی روانه بازار کند. ...

رفرش ریت نمایشگرها در سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - می‌توانید در بازار مانیتور و لپ‌تاپ با نمایشگر ۳۶۰ هرتزی نیز پیدا کنید. با این حال ال‌جی می‌خواهد یک مانیتور ۴۸۰ هرتزی روانه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - بازار کند.

در سال ۲۰۱۷ شرکت «Blur Busters» یک نمونه مهندسی از اولین نمایشگر 4K با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را مورد آزمایش قرار داد و توانست رفرش ریت آن را در حالت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - 540p به ۴۸۰ هرتز برساند. این محصول ساخت شرکت «ZisWorks» بود و در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - مدل‌های ۲۸ اینچی با پنل TN و ۳۹ اینچی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - با پنل VA در دسترس قرار گرفت.

اگرچه چنین نمایشگرهایی برای آزمایش‌ها توسعه پیدا کردند، اما انتظار می‌رود در آینده با نمونه‌های تجاری مانیتورها با رفرش ریت ۴۸۰ هرتز روبه‌رو شویم. طبق گزارشی جدید، ال‌جی دیسپلی و همچنین AUO در حال کار روی چنین پنل‌هایی هستند و ظاهرا می‌خواهند تولید آن‌ها - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - را اواخر ۲۰۲۲ آغاز کنند. با توجه به این موضوع، احتمالا در سال ۲۰۲۳ شاهد عرضه گسترده محصولات مجهز به این پنل‌ها باشیم.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان

این احتمال وجود دارد که مانیتور ال‌جی در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - نمایشگر CES 2023 به نمایش گذاشته شود، مشابه کاری که ایسوس و انویدیا در CES 2020 انجام دادند. این دو کمپانی اولین پنل ۳۶۰ هرتزی جهان - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - را در قالب مانیتور ROG Swift PG259QN به نمایش گذاشتند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره مانیتور ال‌جی منتشر نشده، با این حال ظاهرا باید منتظر پنل ۲۴.۵ اینچی با رزولوشن 1080p و پشتیبانی از DisplayHDR 400 باشیم. درباره - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - محصول AUO تنها می‌دانیم یک پنل 1080p است. این کمپانی همچنین احتمالا در سال جاری میلادی از یک مانیتور 1440p با رفرش ریت ۳۶۰ هرتز رونمایی خواهد کرد.

در نهایت به نظر می‌رسد ال‌جی روی فناوری جدیدی به نام «IPS Black» کار - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - می‌کند. این فناوری می‌تواند منجر به تولید رنگ مشکی عمیق‌تر در پنل‌های IPS LCD شود. احتمالا اولین مانیتورهای مجهز به این فناوری ژانویه سال آینده میلادی از راه می‌رسند. این محصولات نمایشگر ۲۷ و ۳۱.۵ اینچی 4K خواهند - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone