🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12094.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

توسعه نازک‌ترین آهنربای دنیا که تنها یک اتم ضخامت دارد

محققان آمریکایی توانستند یک ماده مغناطیسی دو بعدی بسازند که نازک‌ترین آهنربایی است که تاکنون تولید شده. چنین دستاوردی می‌تواند به پیشرفت چشم‌گیری در زمینه کامپیوتر و الکترونیک منجر شود و فرصت‌های جدیدی را به ...

محققان آمریکایی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نکا استان مازندران - توانستند یک - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نکا استان مازندران - ماده مغناطیسی دو بعدی بسازند که نازک‌ترین آهنربایی است - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نکا استان مازندران - که تاکنون تولید شده. چنین - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نکا استان مازندران - دستاوردی می‌تواند به پیشرفت چشم‌گیری در زمینه کامپیوتر و الکترونیک منجر شود و فرصت‌های جدیدی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نکا استان مازندران - را به وجود آورد.

این آهنربا تنها یک اتم ضخامت دارد و برخلاف تلاش‌های پیشین در ساخت چنین آهنربایی، می‌تواند در دمای اتاق - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نکا استان مازندران - کار کند و به این معناست که می‌تواند داده‌ها را در چگالی بالاتری ذخیره کند. سال‌های گذشته نیز چنین تلاشی برای ساخت آهنربای دو بعدی شده بود. - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نکا استان مازندران - در - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نکا استان مازندران - سال ۲۰۱۷، محققان متوجه شدند که ماده‌ای فرومغناطیسی به نام کروم (III) یدید می‌تواند به صورت تک لایه‌ای دو بعدی وجود داشته باشد و ویژگی‌های مغناطیسی خود را حفظ کند.

آن‌ها متوجه شدند که این ماده در دمای اتاق نمی‌تواند خاصیت مغناطیسی خود را حفظ کند - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نکا استان مازندران - و در عمل نمی‌توان از آن استفاده کرد. اما اخیرا محققان راه دیگری پیدا کردند که می‌تواند امیدوارکننده باشد. آهنربای دو بعدی آن‌ها می‌تواند در دمای اتاق و حتی بالاتر کار کند و ضخامت آن دقیقا یک اتم است.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نکا استان مازندران

محققان برای تولید این آهنربا با حرارت دادن ترکیبی از گرافن اکسید، روی و کبالت شروع کردند که تبدیل به لایه‌ای از روی اکسید با چند اتم کبالت در سراسر آن شد. این لایه در ابتدا بین دو لایه از گرافن تشکیل شده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نکا استان مازندران - بود. برای استخراج لایه مورد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نکا استان مازندران - نظر، ماده تولید شده را سوزاندند - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نکا استان مازندران - و تنها یک لایه دو بعدی از ماده مغناطیسی باقی ماند.

آن‌ها متوجه شدند که با بالا بردن مقدار کبالت می‌توان خاصیت مغناطیسی این لایه را افزایش داد. وجود بین ۵ تا ۶ درصد کبالت در لایه منجر به تولید اثر مغناطیسی ضعیفی شد، در حالی که با افزایش کبالت تا ۱۲ درصد توانستند آهنربای بسیار قدرتمندی تولید کنند. افزایش این مقدار کبالت تا ۱۵ درصد منجر به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نکا استان مازندران - حالت کوانتومی خنثی شد. در این شرایط، حالت‌های مغناطیسی درون ماده با یکدیگر رقابت می‌کنند و گاهی اوقات خنثی می‌شوند.

محققان - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نکا استان مازندران - متوجه شدند که این ماده می‌تواند تا ۱۰۰ درجه سلسیوس نیز - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نکا استان مازندران - خاصیت مغناطیسی خود را حفظ کند.

این ماده یک میلیون بار از یک برگه کاغذ نازک‌تر است و می‌تواند - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نکا استان مازندران - به حالت‌های مختلفی درآید. یکی از مهم‌ترین کاربردهایی که این ماده می‌تواند داشته باشد؛ در فناوری ذخیره اطلاعات - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نکا استان مازندران - خواهد بود. دستگاه‌های ذخیره اطلاعات امروزی بسیار نازک هستند، اما همچنان ساختاری - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نکا استان مازندران - سه بعدی دارند و ضخامت آن‌ها بین صدها تا هزاران اتم است. وجود چنین ماده‌ای می‌تواند ظرفیت حافظه دستگاه‌ها را تا چندین برابر افزایش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سهی نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روزتون بخیر شما دوقانلو نکا اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در دوقانلو شهر نکا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone