🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  2. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  3. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  4. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12090.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت استور در ویندوز ۱۱ انیمیشن‌های جدیدی دریافت کرد

مایکروسافت با ارائه بروزرسانی جدید «مایکروسافت استور» در ویندوز ۱۱ به صورت رسمی اعلام کرد که در حال تغییر کلی رابط کاربری فروشگاه خود است تا تجربه بهتر و روان‌تری را برای کاربران ارائه کند. ...

مایکروسافت با ارائه بروزرسانی جدید «مایکروسافت استور» در ویندوز ۱۱ به صورت رسمی اعلام کرد که در حال تغییر کلی رابط کاربری فروشگاه خود است تا تجربه بهتر و روان‌تری را برای - تعمیرات کولر گازی در شهر کامیاران استان کردستان - کاربران ارائه کند. در این مرحله انیمیشن‌های جدیدی به استور رسمی مایکروسافت اضافه شده است.

مایکروسافت علاوه بر بروزرسانی «مایکروسافت تیمز» در ویندوز ۱۱ و بهبود کلی نوار وظیفه (Taskbar) با بیلد ۲۲۰۰۰.۱۰۰، «مایکروسافت استور» را نیز - تعمیرات کولر گازی در شهر کامیاران استان کردستان - دستخوش چند تغییر کرده است که در نگاه اول انیمیشن‌های جدید - تعمیرات کولر گازی در شهر کامیاران استان کردستان - آن به چشم خواهد آمد. اکنون کاربران - تعمیرات کولر گازی در شهر کامیاران استان کردستان - در هنگام مرور صفحه‌های استور، انیمیشن جدید و جالبی مشاهده خواهند کرد که تجربه کار با آن را روان و سریع‌تر می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد با ارائه ویژگی‌های مشابه دیگری رابط کاربری استور خود را به صورت - تعمیرات کولر گازی در شهر کامیاران استان کردستان - کلی بهبود دهد.

تعمیرات کولر گازی در شهر کامیاران استان کردستان

مایکروسافت استور برای اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و سایر محتواهای خود دسته‌بندی‌های جداگانه‌ای را فراهم کرده است. یکی از بزرگترین تغییرات استور رسمی - تعمیرات کولر گازی در شهر کامیاران استان کردستان - مایکروسافت در ویندوز ۱۱، برجسته کردن دسته‌بندی‌های آن است، با این وجود کاربران در هنگام استفاده از آن می‌توانند به راحتی اپلیکیشن یا بازی مورد نظر خود را پیدا کنند.

البته مایکروسافت اکنون فقط - تعمیرات کولر گازی در شهر کامیاران استان کردستان - در حال تغییر دسته‌بندی اپلیکیشن و فیلم خود است و همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، مرور صفحات اکنون سریع‌تر و لذت‌بخش‌تر شده است. همچنین کاربران اکنون هنگام انتخاب اپلیکیشن یا فیلم مورد نظر خود، متوجه انیمیشن‌های جدید آن خواهند شد که لذت استفاده از آن را دوچندان می‌کند.

این استور جدید در زمان رونمایی از ویندوز ۱۱ معرفی شده بود اما اکنون نسخه جدیدی از این فروشگاه در دسترس کاربران - تعمیرات کولر گازی در شهر کامیاران استان کردستان - قرار گرفته که به صورت کلی طراحی و ظاهر آن برای کمک به کاربران تغییراتی داشته است. بروزرسانی نسخه جدید فروشگاه مایکروسافت به آرامی در حال انتشار است و اگر تاکنون برای شما عرضه نشده، به زودی آن را تجربه خواهید - تعمیرات کولر گازی در شهر کامیاران استان کردستان - کرد. علاوه بر انیمیشن‌ها، - تعمیرات کولر گازی در شهر کامیاران استان کردستان - مایکروسافت همچنین در حال بهبود کیفیت - تعمیرات کولر گازی در شهر کامیاران استان کردستان - صفحات استور و نتایج جستجو خود است.

ردموندی‌ها همزمان با رونمایی از ویندوز ۱۱ در اوایل تیر ماه، اعلام کردند که پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندروید نیز سرانجام به این سیستم عامل راه پیدا خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone