🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  4. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12116.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S22 احتمالا با فناوری شارژ سریع ۴۵ یا ۶۵ وات معرفی می‌شود

در حالیکه سامسونگ گلکسی S21 را فناوری شارژ ۲۵ وات معرفی کرد، ظاهرا به نظر می‌رسد قصد دارد گلکسی S22 را با فناوری شارژ بالاتری در دسترس کاربران قرار دهد. یکی از منابع آگاه بازار ...

در حالیکه سامسونگ گلکسی S21 را فناوری شارژ ۲۵ وات معرفی کرد، ظاهرا به نظر - تعمیرات کولر گازی در شهر مرند زنجان استان زنجان - می‌رسد قصد دارد گلکسی S22 را با فناوری شارژ بالاتری در دسترس کاربران قرار دهد.

یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری «Ice Universe» در توییتر که معمولا شایعات و اخبار مربوط به گوشی‌های موبایل را نشر می‌دهد، می‌گوید سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی S22 خود را با فناوری شارژ ۴۵ یا ۶۵ - تعمیرات کولر گازی در شهر مرند زنجان استان زنجان - وات به بازار عرضه کند و هم اکنون در حال انجام آزمایش‌‌های لازم در این زمینه است. در صورت تایید این خبر، گلکسی S22 به خوبی در کنار سایر رقبای خود قرار خواهد گرفت.

تعمیرات کولر گازی در شهر مرند زنجان استان زنجان

هم اکنون شارژ کامل باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گلکسی S21 سامسونگ بیش از یک ساعت طول می‌کشد و - تعمیرات کولر گازی در شهر مرند زنجان استان زنجان - شارژ کامل باتری ۵۰۰۰ میلی - تعمیرات کولر گازی در شهر مرند زنجان استان زنجان - آمپر ساعتی نسخه اولترا این گوشی پرچمدار به بیش - تعمیرات کولر گازی در شهر مرند زنجان استان زنجان - از دو ساعت زمان نیاز دارد. معمولا گوشی‌هایی با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از - تعمیرات کولر گازی در شهر مرند زنجان استان زنجان - شارژ سریع ۶۵ وات در مدت زمان ۴۰ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شوند، بنابراین افزایش سرعت شارژ گلکسی S22 بدون شک مورد توجه - تعمیرات کولر گازی در شهر مرند زنجان استان زنجان - کاربران قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که سامسونگ برای - تعمیرات کولر گازی در شهر مرند زنجان استان زنجان - آخرین بار گوشی گلکسی S20 اولترا را با فناوری شارژ سریع ۴۵ وات به بازار عرضه کرد اما از آن زمان این شرکت به سرعت شارژ ۲۵ وات پایبند مانده است.

اما برای اینکه فناوری شارژ سریع‌تر روی یک گوشی به خوبی کار کند، سامسونگ باید اقدامات پیشگیرانه‌ای برای اطمینان از سلامت باتری دستگاه خود انجام دهد. یکی از این - تعمیرات کولر گازی در شهر مرند زنجان استان زنجان - موراد می‌تواند راهکاری به نام «شارژ هوشمند» باشد که سونی و اوپو نیز در دستگاه‌های خود از آن‌ استفاده می‌کنند. این راهکاربه صورت کلی آسیب‌های احتمالی باتری را کاهش می‌دهد.

فناوری شارژ سریع‌تر برای - تعمیرات کولر گازی در شهر مرند زنجان استان زنجان - گلکسی S22 سامسونگ مطمئنا ویژگی بسیار خوبی محسوب می‌شود زیرا شارژ ۲۵ وات سرعت بسیار پایینی دارد. اما این ویژگی جدید تنها در صورتی به خوبی کار - تعمیرات کولر گازی در شهر مرند زنجان استان زنجان - خواهد کرد که کاملا هوشمندانه اجرا شود. انتظار می‌رود سامسونگ پرچمدار جدید خود را در ابتدای سال میلادی آینده روانه بازار کند. بنابراین برای اطلاع از جزئیات بیشتر دستگاه باید مدتی منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone