🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12120.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی صدای «آنتونی بوردین» سرآشپز معروف را بعد از مرگش بازسازی کرد

بعد از مرگ آنتونی بوردین سرآشپز و مجری معروف آمریکایی، کارگردانی که مستند زندگی وی را تهیه می‌کرد نیاز به صدای آنتونی داشت. هوش مصنوعی و فناوری دیپ‌فیک به کمک وی آمد و صدای سرآشپز ...

بعد از مرگ آنتونی بوردین سرآشپز و مجری معروف آمریکایی، کارگردانی که مستند زندگی وی را تهیه می‌کرد نیاز به صدای آنتونی داشت. هوش مصنوعی و فناوری دیپ‌فیک به کمک وی آمد و صدای سرآشپز فوت شده را برای استفاده در فیلم مستند بازسازی کرد.

یکی از دوستان آنتونی بوردین به تازگی پس از صحبت با کارگردان مستند زندگی وی، متوجه شده است که از هوش مصنوعی برای تقلید صدای آشپز و جهانگرد معروف پس از مرگ استفاده شده است. برخی از کاربران جنبه اخلاقی چنین اقدامی را زیر سوال برده‌اند.

مورگان نویل (Morgan Neville) کارگردان مستند آنتونی بوردین، اعلام کرده است که برای پیشبرد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر قوچان استان خراسان - پروژه خود، به صدای بوردین در سه صحنه نیاز داشته که فایل‌های ضبط شده از آن‌ها در دسترس نبوده است. نویل مجبور شده است تا با ارائه ۱۲ ساعت صدای ضبط شده بوردین به یک - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر قوچان استان خراسان - شرکت فعال در حوزه هوش مصنوعی، اقدام به ساخت مدل سه بعدی از صدای او کند. 

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر قوچان استان خراسان

شرکت Focus Features، سازنده مستند زندگی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر قوچان استان خراسان - آنتونی بوردین تاکنون واکنشی نسبت به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر قوچان استان خراسان - خبرهای منتشر شده نشان نداده است. فناوری‌های جدید موجب از بین رفتن مرز واقعیت و محصولات ساختگی شده است - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر قوچان استان خراسان - و به لطف ابزارهای دیپ فیک حتی می‌توان ویدیوهای کاملاً طبیعی اما ساختگی از افراد ایجاد کرد. استفاده از چنین فناوری‌هایی می‌تواند در مسیر سرگرمی قرار گیرد یا به دستکاری در انتخابات و ارائه محتوای غیر واقعی منتهی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر قوچان استان خراسان - شود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد نگران گسترش استفاده از نمونه‌های مشابه و نقض حریم شخصی کاربران هستند.

آنتونی بوردین، سرآشپز و مجری مشهور آمریکایی بود که در سال ۲۰۰۰ با انتشار کتاب «آشپزخانه سری: ماجراجویی در جهان شکم» به شهرت رسید. وی اولین برنامه تلویزیونی خود را در سال ۲۰۰۲ اجرا کرد و در نهایت موفق به دریافت جایزه امی شد. همچنین از سال ۲۰۱۲ با سفر به نقاط مختلف جهان، اقدام به امتحان غذاهای محلی کشورهای گوناگون می‌کرد. وی در سال ۲۰۱۴ از ایران نیز بازدید - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر قوچان استان خراسان - کرد و در طی سفر خود به شهرهای تهران و اصفهان سر زد. بوردین طیف وسیعی از مخدرها را مورد استفاده قرار می‌داد که موجب افسردگی وی شده بودند و نهایتاً در سال ۲۰۱۸ و در سن ۶۱ سالگی اقدام به خودکشی در فرانسه کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone