🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  2. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  4. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12099.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

پردازنده چینی 3A5000 با عملکرد مشابه نسل اول رایزن AMD معرفی شد

بازار پردازنده‌ها در اختیار شرکت‌های آمریکایی اینتل و AMD قرار دارد، اما این موضوع باعث نشده که کشورهای دیگر به دنبال ورود به این بازار نباشند. در همین راستا توسعه‌دهنده چینی CPU به نام «Loongson» ...

بازار پردازنده‌ها در اختیار شرکت‌های آمریکایی اینتل و AMD قرار دارد، اما این موضوع باعث نشده که کشورهای دیگر به دنبال ورود به این بازار نباشند. در همین راستا توسعه‌دهنده چینی CPU به نام «Loongson» از نسل جدید - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اراک استان مرکزی - پردازنده ۴ هسته‌ای خود با نام 3A5000 رونمایی کرده که فرکانسی در محدوده ۲.۳ تا ۲.۵ گیگاهرتز دارد.

این پردازنده جدید از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اراک استان مرکزی - ریزمعماری ۶۴ بیتی GS464V استفاده می‌کند که حاوی ۴ واحد محاسبه و منطق (ALU) و دو واحد وکتور ۲۵۶ بیتی به ازای هر هسته است. این پردازنده جدید برای لپ‌تاپ‌ها، محیط‌های صنعتی و حتی کاربردهای مربوط به سرور هم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

پردازنده Loongson 3A5000 به ۲ کنترلر مموری DDR4-3200 - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اراک استان مرکزی - و همچنین یک ماژول رمزگذاری اختصاصی مجهز شده. این پردازنده همچنین ۴ کنترلر HyperTransport 3.0 SMP دارد که امکان استفاده همزمان از چندین - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اراک استان مرکزی - 3A5000 را در یک سیستم واحد فراهم می‌کند، درست مانند چیزی که در پردازنده‌های Xeon اینتل و Epyc شرکت AMD دیده‌ایم.

چیزی که پردازنده 3A5000 را خاص می‌کند، استفاده از یک معماری مجموعه دستورالعمل (ISA) نوین و نه مشخصات فنی‌اش است. این ISA که «LoongArch» نام دارد، مشابه x86 و ARM است اما برای اینکه دچار مشکلات دریافت حق امتیاز از شرکت‌های خارجی نشود، از پایه توسعه پیدا کرده است.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اراک استان مرکزی

LoongArch تقریبا ۲۰۰۰ دستورالعمل و افزونه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اراک استان مرکزی - اختصاصی برای تبدیل باینری، وکتور و پردازش پیشرفته وکتور و مجازی‌سازی دارد. این معماری با MIPS64 سازگار است و می‌تواند کدهای نوشته شده برای پردازنده‌های قبلی Loongson یعنی MIPS64 را اجرا - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اراک استان مرکزی - کند. با این وجود، LoonArch از نظر تئوری مجموعه‌ای منحصر به‌فرد است.

به گفته Loongson، مجموعه دستورالعمل LoonArch نسبت به ISA قبلی ۱۰ تا ۲۰ درصد کارآمدتر است و همچنین در افزایش سرعت 3A5000 نقش دارد. این پردازنده جدید در مقایسه با نسل قبلی‌اش یعنی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اراک استان مرکزی - 3A4000 تا ۵۰ درصد سریع‌تر است و ۳۰ درصد هم انرژی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اراک استان مرکزی - کمتری مصرف می‌کند.

به دلیل تفاوت‌های معماری - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اراک استان مرکزی - نمی‌توان به راحتی عملکرد 3A5000 را با رقبای آمریکایی مقایسه کرد، اما به گفته Loongson، این پردازنده در تست SPEC CPU2006 موفق به کسب امتیاز بیش از ۸۰ شده است. بنابراین عملکردش مشابه نسل اول پردازنده‌های رایزن AMD و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اراک استان مرکزی - همچنین پردازنده‌های نسل ششم اینتل Core است.

مسلما چنین عملکرد برای رقابت در بازار جهانی مناسب نیست، اما چند ماه دیگر باید منتظر بمانیم تا نمونه ۱۶ هسته‌ای‌ آن با نام 3C5000 از راه برسد که احتمالا عملکرد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اراک استان مرکزی - بسیار بالاتری داشته باشد. با سرعتی که چین پیشرفت می‌کند، احتمالا بتواند در آینده نزدیک با شرکت‌های آمریکایی مطرح رقابت کند، البته اگر صنعت فناوری آن تحریم نشود و سرنوشتی مانند هواوی پیدا نکند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone