🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  2. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  4. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  5. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12100.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ابعاد ناچ نمایشگر آیفون ۱۳ افشا شد: ۲۵ درصد کوچکتر از نسل قبل

هرچه به معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۳ نزدیکتر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آن‌ها منتشر می‌شود. اگرچه مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌هایی درباره کاهش ابعاد ناچ نمایشگر آیفون ۱۳ هستیم، اما حالا ابعاد دقیق آن به اینترنت ...

هرچه به معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۳ نزدیکتر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آن‌ها منتشر می‌شود. اگرچه مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌هایی درباره کاهش ابعاد - تعمیرات کولر گازی در شهر قائمشهر استان مازندران - ناچ نمایشگر آیفون ۱۳ هستیم، اما حالا ابعاد دقیق آن به اینترنت راه پیدا کرده است.

اپل هنوز برنامه‌ای برای حذف برش بالای نمایشگر - تعمیرات کولر گازی در شهر قائمشهر استان مازندران - آیفون‌ها ندارد، اما برای اینکه کمتر برای - تعمیرات کولر گازی در شهر قائمشهر استان مازندران - کاربران مزاحمت ایجاد کند، در نسل بعدی گوشی‌های هوشمندش ابعادش را کاهش می‌دهد. با وجود کاهش ابعاد، همچنان کاربران به سیستم فیس آیدی برای آنلاک گوشی - تعمیرات کولر گازی در شهر قائمشهر استان مازندران - دست پیدا می‌کنند.

طبق اطلاعاتی که از سوی - تعمیرات کولر گازی در شهر قائمشهر استان مازندران - یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «LeaksApplePro» منتشر شده، کوپرتینویی‌ها ابعاد ناچ آیفون‌های بعدی را ۲۵ درصد کاهش می‌دهند. از زمان معرفی آیفون X در - تعمیرات کولر گازی در شهر قائمشهر استان مازندران - سال ۲۰۱۷ تا جدیدترین نسل آیفون، ابعاد ناچ تقریبا - تعمیرات کولر گازی در شهر قائمشهر استان مازندران - تغییری نداشته و برابر ۳۵ میلی‌متر بوده. حالا اپل می‌خواهد عرض این برش را در سری آیفون ۱۳ به ۲۶ میلی‌متر کاهش دهد. بنابراین با اولین تغییر در طراحی پنل جلویی آیفون‌ها پس از سال‌ها مواجه می‌شویم.

تعمیرات کولر گازی در شهر قائمشهر استان مازندران

به - تعمیرات کولر گازی در شهر قائمشهر استان مازندران - نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها - تعمیرات کولر گازی در شهر قائمشهر استان مازندران - توانسته‌اند مانند برخی سازندگان گوشی‌های اندرویدی، راه‌حلی برای قرارگیری اسپیکر مکالمه در حاشیه بخش بالایی نمایشگر پیدا کنند. با این کار، اجزای اصلی - تعمیرات کولر گازی در شهر قائمشهر استان مازندران - سیستم فیس - تعمیرات کولر گازی در شهر قائمشهر استان مازندران - آیدی درون ناچ زیر آن تعبیه می‌شوند.

با حذف اسپیکر مکالمه - تعمیرات کولر گازی در شهر قائمشهر استان مازندران - و میکروفن از ناچ نمایشگر آیفون ۱۳، اپل به فضای خالی تقریبا زیادی دست پیدا می‌کند که می‌تواند از آن برای قرارگیری نزدیکتر قطعات فیس آیدی استفاده کند. با اینکار، عرض برش نمایشگر هم کاهش می‌یابد.

این احتمال وجود دارد که اپل ابعاد ناچ نمایشگر را در آیفون ۱۴ بیشتر کاهش دهد و نسبت نمایشگر به بدنه افزایش یابد. البته شاید در آیفون‌های ۲۰۲۲ - تعمیرات کولر گازی در شهر قائمشهر استان مازندران - در کنار فیس آیدی، کاربران به تاچ آیدی زیر نمایشگر هم دست پیدا کنند.

گوشی‌های سری آیفون ۱۳ در سپتامبر (اواخر شهریور) با تغییرات قابل توجهی نسبت به سری آیفون ۱۲ معرفی خواهند شد. این گوشی‌ها به چیپ قدرتمند A15 Bionic، دوربین‌های باکیفیت با ماژول بزرگتر، لرزشگیر سنسور شیفت و البته نمایشگر LTPO با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در مدل‌های پرو مجهز می‌شوند. همچنین گزارش‌ها از پشتیبانی این محصولات از قابلیت نمایشگر همیشه روشن و شارژ سریع ۲۵ واتی خبر می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone