🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  2. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  4. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12119.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۳ احتمالا با پشتیبانی از پروتکل Wi-Fi 6E بهبودیافته معرفی می‌شود

به نظر می‌رسد آیفون ۱۳ از پروتکل Wi-Fi 6E جدید و بهبودیافته‌ای از راه می‌رسد که به موجب آن پهنای باند، سرعت، امنیت و مزایای بیشتری را در مقایسه با وای‌فای ۵ در اختیار قرار ...

به نظر می‌رسد آیفون ۱۳ از پروتکل Wi-Fi 6E جدید و بهبودیافته‌ای از راه می‌رسد که به موجب آن - تعمیرات کولر گازی در شهر سوادکوه استان مازندران - پهنای باند، سرعت، امنیت و مزایای بیشتری را در مقایسه با وای‌فای ۵ - تعمیرات کولر گازی در شهر سوادکوه استان مازندران - در اختیار قرار خواهد داد.

در حالی که وارد نیمه دوم سال ۲۰۲۱ می‌شویم، انتظار داریم گوشی‌های قدرتمندی مانند دستگاه‌های تاشو جدید سامسونگ و گوگل به بازار عرضه شود. با این حال شاید یکی از مهم‌ترین گوشی‌های مورد انتظار سال جاری آیفون ۱۳ اپل باشد که چند ماه تا زمان رونمایی آن باقی مانده است.

براساس اعلام دیجی‌تایمز، تمام - تعمیرات کولر گازی در شهر سوادکوه استان مازندران - مدل‌های سری آیفون ۱۳ احتمالا با - تعمیرات کولر گازی در شهر سوادکوه استان مازندران - پروتکل Wi-Fi 6E بهبودیافته وارد بازار خواهند شد. به صورت - تعمیرات کولر گازی در شهر سوادکوه استان مازندران - کلی Wi-Fi 6E اساسا همان فناوری Wi-Fi 6 مورد استفاده در گوشی‌های آیفون ۱۱ است اما «واژه E» مخفف «گسترده» است که با این - تعمیرات کولر گازی در شهر سوادکوه استان مازندران - وجود می‌توان گفت اتصال به باند ۶ گیگاهرتز نیز به این سری اضافه خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی در شهر سوادکوه استان مازندران

اما این موضوع چه تغییر - تعمیرات کولر گازی در شهر سوادکوه استان مازندران - مهمی را - تعمیرات کولر گازی در شهر سوادکوه استان مازندران - برای آیفون ۱۳ به ارمغان خواهد آورد؟ وبلاگ TP-Link در توضیحات خود به صورت ساده عنوان کرده است:

۶ گیگاهرتز باند فرکانسی جدیدی است که از ۵.۹۲۵ گیگاهرتز تا ۷.۱۲۵ گیگاهرتز متغیر بوده و دسترسی به طیف اضافی ۱۲۰۰ مگاهرتز را امکان‌پذیر می‌کند. دسترسی به فرکانس ۶ گیگاهرتز پهنای - تعمیرات کولر گازی در شهر سوادکوه استان مازندران - باند و سرعت بیشتر و تاخیر کمتری را به همراه دارد و منابع بیشتری برای نوآوری‌های آینده مانند استریم با وضوح 8K، پشتیبانی از هوش مصنوعی و موارد دیگر را فراهم می‌کند.

دیجی‌تایمز همچنین در گزارش خود ادعا می‌کند که سه شرکت کوالکام، برودکام و مدیاتک نیز در حال تولید تراشه‌های اصلی خود با بهره‌مندی از پروتکل Wi-Fi 6E هستند.

انتظار می‌رود گوشی‌های جدید آیفون ۱۳ نسبت به مدل‌های قبلی خود کمی ضخیم‌تر باشد تا باتری بزرگتری در آن‌ها جای بگیرد. همچنین شایعاتی منتشر شده بود که ابعاد ماژول دوربین این گوشی‌ها کمی بزرگتر خواهد بود. - تعمیرات کولر گازی در شهر سوادکوه استان مازندران - در گزارش دیگری عنوان - تعمیرات کولر گازی در شهر سوادکوه استان مازندران - شده بود که اپل - تعمیرات کولر گازی در شهر سوادکوه استان مازندران - قصد دارد امسال در آیفون ۱۳ از سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم بزرگ‌تری استفاده کند - تعمیرات کولر گازی در شهر سوادکوه استان مازندران - تا نه تنها مدیریت دمای بهتر و وات بیشتری داشته باشد، بلکه مسیر را برای استفاده از فناوری شارژ - تعمیرات کولر گازی در شهر سوادکوه استان مازندران - بی‌سیم معکوس هموار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone