🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  3. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  4. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  5. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12121.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۱ پرفروش‌ترین گوشی‌های اپل در فصل سوم مالی شرکت

براساس بررسی آماری جدیدی، طی بازه زمانی سه ماهه سوم مالی ۲۰۲۱ اپل، گوشی‌های آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۱ توانسته‌‌اند لقب پرفروش‌ترین موبایل‌های آیفون را از آن خود کنند. در همین گزارش آماری، ...

براساس بررسی آماری جدیدی، طی بازه زمانی سه ماهه سوم مالی ۲۰۲۱ اپل، گوشی‌های آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۱ توانسته‌‌اند لقب پرفروش‌ترین موبایل‌های آیفون را از آن خود کنند.

در همین گزارش آماری، چهار مدل آیفون ۱۲ توانسته‌‌اند ۶۳ درصد از کل فروش آیفون را در سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۲۱ به خود اختصاص - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هشتپر استان گیلان - دهند.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هشتپر استان گیلان

 

براساس نتایج ارائه شده از گزارش آماری جدید، نحوه فروش گوشی‌های آیفون‌ در سومین فصل مالی اپل نشان می‌دهد با کاهش محدودیت‌های مربوط به شیوع ویروس کرونا، اپل شاهد فروش مدل‌های گران‌قیمت‌تر آیفون بوده و فروشگاه‌های آنلاین اپل در این بازه زمانی تقریبا دو برابر افزایش فروش آیفون را تجربه کرده‌اند.

در بخشی از این گزارش وضعیت خرید ۵۰۰ مشتری اپل مورد بررسی قرار گرفته است. این تعداد مشتری در این بازه زمانی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هشتپر استان گیلان - یکی از محصولات اپل را خریداری کرده‌اند. آمار خرید این تعداد مشتری اپل نشان می‌دهد، آیفون ۱۲ پرو مکس و - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هشتپر استان گیلان - آیفون ۱۱ پرفروش‌ترین مدل‌ها بوده‌اند که هر دو مدل ۲۳ درصد از سهم آیفون‌های خریداری شده توسط شرکت‌کنندگان در این آمار بررسی شده  را تشکیل می‌دهند.

این در حالی است که هر چهار مدل آیفون ۱۲ نیز توانسته‌اند ۶۳ درصد دستگاه‌های خریداری شده را به خود اختصاص بدهند. گوشی‌های آیفون ۱۲ مینی و آیفون XR نیز با سهم ۵ درصدی خود در - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هشتپر استان گیلان - انتهای لیست محبوب‌ترین مدل‌های آیفون در طی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هشتپر استان گیلان - این بازه زمانی سه ماهه قرار گرفته‌اند.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هشتپر استان گیلان

همچنین این گزارش عنوان می‌کند که مدت زمان نگه‌داری گوشی‌های آیفون توسط مالکان نیز - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هشتپر استان گیلان - کمی کاهش یافته است. در واقع - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هشتپر استان گیلان - طی سه ماهه سوم مالی این شرکت، ۳۷ درصد از خریداران دستگاه‌های خود را به مدت ۲ سال یا کمتر مورد استفاده قرار داده‌‌اند. در حالی که ۳۰ درصد از آن‌ها سه سال یا بیشتر گوشی‌های خود را نگه‌داری کرده‌اند. همچنین در طول دوازده ماه منتهی به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هشتپر استان گیلان - مارس ۲۰۲۱ (تا ۱۱ فروردین ماه) این تعداد به ترتیب ۳۵ و ۳۴ درصد بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهاب نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
عرض ادب مرکز شما دهنه سیاه درون هشتپر اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در دهنه سیاه درون شهر هشتپر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone