🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  2. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  3. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32058.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی فوجی فیلم از دوربین X-T30؛ غول کوچک با سنسور ۲۶ مگاپیکسلی

فوجی فیلم از دوربین بدون آینه و با قابلیت تعویض لنز X-T30 رونمایی کرده که توانایی ثبت ویدیوهای ۱۰ بیت 4K را دارد. مهمترین ویژگی دوربین X-T30 مجهز بودن به پردازنده چهار هسته ای X-Processor 4 و ...

فوجی فیلم از دوربین بدون آینه و با قابلیت تعویض لنز X-T30 رونمایی کرده - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بندرترکمن استان گلستان - که توانایی ثبت ویدیوهای ۱۰ بیت 4K را دارد.

مهمترین ویژگی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بندرترکمن استان گلستان - دوربین X-T30 مجهز بودن به پردازنده چهار هسته ای X-Processor 4 و سنسور ۲۶.۱ مگاپیکسلی X-Trans CMOS است که در دوربین X-T3 بکار رفته اند. این سخت افزار قدرتمند نوید عکاسی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بندرترکمن استان گلستان - پیاپی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و کارایی مشابه با X-T3 علی رغم قیمت به مراتب کمتر را به همراه دارد. تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بندرترکمن استان گلستانمحصول جدید فوجی فیلم از نظر فیلمبرداری هم حرف های زیادی برای گفتن دارد و ویدیوهای 4K - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بندرترکمن استان گلستان - را با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، عمق ۸ بیت و رنگ برداری ۴:۲:۰ برای حافظه داخلی و با رنگ برداری ۴:۲:۲ و عمق ۱۰ بیت برای حافظه اکسترنال از طریق HDMI ارائه می - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بندرترکمن استان گلستان - کند. ویدیوهای با رزولوشن Full HD هم با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه ثبت می شوند.

سیستم فوکوس خودکار هیبریدی X-T30 - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بندرترکمن استان گلستان - با ۴۲۵ نقطه مجزا از X-T3 بهتر است و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بندرترکمن استان گلستان - قابلیت ردیابی چشم و چهره را دارد. همچنین می توانید حین تصویربرداری گروهی چهره یک نفر را به عنوان معیار فوکوس انتخاب کنید. هرچند این ویژگی ها از طریق به‌روزرسانی نرم افزاری به X-T3 هم راه پیدا می کنند.

یکی از نقاط ضعف این دستگاه عدم پشتیبانی از کارت حافظه دوم است، بنابرین امکان فیلمبرداری بی نهایت وجود ندارد. تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بندرترکمن استان گلستانX-T30 میزبان نمایشگر لمسی ۳ اینچی با رزولوشن ۱.۰۴ میلیون نقطه و قابلیت چرخش - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بندرترکمن استان گلستان - در دو جهت، منظره یاب اولد ۰.۳۹ اینچی با رزولوشن ۲.۳۶ - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بندرترکمن استان گلستان - میلیون نقطه و جک میکروفون است اما از جک ۳.۵ هدفون خبری نیست هرچند از طریق آداپتور می توانید هدفون را به درگاه USB-C متصل کنید. از دیگر قابلیت های این دوربین باید به پشتیبانی از اتصال وای فای و بلوتوث و ثبت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بندرترکمن استان گلستان - ۳۸۰ عکس با یکبار شارژ کامل اشاره کرد.

دوربین X-T30 از ماه آینده و با قیمت ۸۹۹ دلار برای بدنه، ۹۹۹ دلار برای بدنه و لنز ۴۵-۱۵ میلیمتری XC یا ۱۲۹۹ دلار برای بدنه و لنز ۵۵-۱۸ میلیمتری XF به فروش می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone