🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32049.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

یک پنجم درآمد سرویس‌های اپل از سمت گوگل به دست آمده

درآمد سرویس‌های اپل طی سال گذشته با رشد چشم‌گیری روبرو بوده و انتظار می‌رود همین روند طی سال ۲۰۱۹ هم ادامه پیدا کند. حال و بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، یک پنجم از ...

درآمد سرویس‌های اپل طی سال گذشته با رشد چشم‌گیری روبرو بوده و انتظار می‌رود همین روند طی سال ۲۰۱۹ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - هم ادامه پیدا کند. حال و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، یک پنجم از درآمد اپل از سرویس‌های خود مستقیما از سمت گوگل آمده است.

این سهم بزرگ به این معنا است که گوگل مبلغی بین ۹ تا ۱۰ میلیارد دلار را مستقیما به اپل پرداخت کرده است. اپل سهم بزرگی از ترافیک گوگل را به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - خود اختصاص می‌دهد که درآمد زیادی را برای گوگل در پی دارد. برای حفظ این درآمد، گوگل به طور - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - سالانه مبلغ قابل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - توجهی را به اپل پرداخت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - می‌کند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران

این مبلغ تضمین می‌کند گوگل به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - عنوان موتور جستجو پیش‌فرض روی دستگاه‌های - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - مجهز به سیستم‌عامل iOS باقی بماند. اپل هر ساله مبلغ درخواستی خود را افزایش می‌دهد و اگر روزی گوگل حاضر پرداخت آن نشود، این کمپانی به راحتی می‌تواند به مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کلاردشت استان مازندران - و موتور جستجوی آن یعنی بینگ نزدیک شده و آن را به عنوان موتور جستجو پیش‌فرض محصولات خود قرار دهد.

چنین معامله‌هایی برای اپل تقریبا سود خالصی دارند و با افزایش رشد کاربران آیفون و سرویس‌های اپل این درآمد نیز افزایش پیدا خواهد کرد. جالب است بدانید مبلغ پرداختی گوگل به اپل طی سال ۲۰۱۴ تنها یک میلیارد دلار بود. این میزان در سال ۲۰۱۷ به ۳ میلیارد و حال به ۱۰ میلیارد دلار رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone