🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32063.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نسل جدید ساعت هوشمند و دستبند سلامتی سامسونگ معرفی شدند

سامسونگ از سری جدید پوشیدنی های خود رونمایی کرد؛ ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو به همراه دستبند سلامتی در دو نسخه گلکسی فیت و گلکسی فیت e. گلکسی فیت های جدید از نظر طراحی و ...

سامسونگ از سری جدید پوشیدنی های خود رونمایی کرد؛ ساعت - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هوشمند گلکسی واچ اکتیو به همراه دستبند سلامتی در دو نسخه گلکسی فیت و گلکسی فیت e.

گلکسی فیت های جدید - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از نظر طراحی و کارایی مشابه با دستبند فیت 2 پرو هستند و یک نمایشگر مستطیلی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با لبه های خمیده دارند.

طراحی و رابط کاربری

ساعت هوشمند جدید سامسونگ شبیه به نسخه ای - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - باریک شده از سری قبلی به نظر می رسد. - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گلکسی اکتیو با قابلیت های سلامتی از جمله پایش فشار خون همراه شده اما بر خلاف سری های قبلی فاقد یکی از قابلیت هایی است که به - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - امضای سامسوگ بدل شده بود: رینگ چرخانی که در حاشیه نمایشگر قرار گرفته بود. در کنار ساعت دو کلید هم به - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - چشم می - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خورد. قاب ظریف فلزی در 4 رنگ مشکی، نقره ای، سبز و رز گلد عرضه می - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شود. بندهای لاستیکی هم قابل تعویض هستند.

قطر ساعت حالا 40 میلی متر شده، نمایشگر 1.1 اینچی با رزولوشن 360 در 360 پیکسل است و مشابه با مدل های قبلی با سیستم عامل تایزن سامسونگ (نسخه 4) همراه شده است. به گفته سامسونگ گلکسی واچ اکتیو با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگار است.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

گلکسی فیت در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه می شود و به یک نمایشگر امولد مجهز شده. دستبند سلامتی سامسونگ از نسخه ای سبک شده از سیستم عامل پوشیدنی این شرکت کره ای نیرو می گیرد.

اصلی ترین تفاوت گلکسی فیت و فیت e به نمایشگر مرتبط است؛ 0.95 اینچی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در مقابل 0.74 اینچی برای مدل e. رزولوشن - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نمایشگرها - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هم به ترتیب 120 در 240 و 64 در 128 پیکسل هستند البته ابعاد مدل e هم کوچکتر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - است.

قابلیت های سلامتی و تناسب اندام

گلکسی واچ اکتیو با ابزارهای سلامتی و تناسب اندام همراه شده تا به حفظ سلامتی شما کمک کند. این اولین پوشیدنی سامسونگ است که به قابلیت پایش فشار خون مجهز شده؛ ویژگی ای که مدت کوتاهی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پس از عرضه ساعت، در ابتدا در فاز بتا عرضه می شود. از 24 اسفند ماه می - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - توانید اپلیکیشن My BP Lab را دانلود کرده و از این قابلیت استفاده کنید. - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به گفته سامسونگ این اپ با همکاری دانشگاه کالیفرنیا توسعه داده شده تا فشار خون کاربر را ردیابی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کند.

گلکسی واچ اکتیو شامل 39 نوع تمرین مختلف است که مواردی از جمله فعالیت های - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خارج از منزل تا فعالیت های باشگاه ورزشی را شامل می شود. ساعت می تواند به طور خودکار فعالیت هایی از جمله دوچرخه سواری، طناب - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - زدن، دو و شنا را بدون نیاز به هر گونه تنظیم دستی در اپلیکیشن تشخیص دهد. علاوه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بر این می توانید اپلیکیشن های ثالث از جمله استاروا و آندر آرمور را برای ردیابی فعالیت ها نصب کنید. البته سامسونگ علاقه مندان به موسیقی را هم فراموش نکرده و می توانید اسپاتیفای یا - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دیگر اپ های موسیقی را روی ساعت نصب کنید.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

با گلکسی فیت هم می توانید تا 90 فعالیت متفاوت را انتخاب کنید تا به صورت خودکار پایش آغاز شود. - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هم ساعت و هم دستبند سلامتی می توانند تا فشار 5 اتمسفر در زیر آب دوام بیاورند. به این ترتیب به راحتی می توانید در استخر شما کنید یا در اقیانوس شیرجه بروید (البته نه غواصی در عمق). این میزان مقاومت معادل با عمق 50 متری خواهد بود.

مشابه با مدل های قبلی پوشیدنی های سری گلکسی، واچ اکتیو و فیت به سنسور اپتیکال تشخیص ضربان قلب مجهز شده اند که می تواند در محاسبه میزان کالری و نیز پایش - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مداوم ضربان قلب در - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حین تمرینات ورزشی کاربرد داشته باشد. علاوه بر این هر دو پوشیدنی امکان پایش میزان استرس به همراه پیشنهاد هایی برای تمرین های تنفسی در این شرایط را دارند. با پوشیدن این دو امکان پایش خواب هم فراهم می شود.

پردازنده و باتری

گلکسی واچ - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اکتیو با چیپست اگزینوس 9110  و 768 مگابایت رم همراه شده. حافظه داخلی 4 گیگابایت است و یک باتری 230 میلی آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز را فراهم می کند. گلکسی فیت یک باتری 120 میلی آمپر ساعتی دارد و به ادعای سامسونگ با یک بار شارژ تا یک هفته دوام می آورد. پوشیدنی های - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - جدید به وای فای مجهز شده اند و هر دو به لطف NFC با سامسونگ پِی سازگار هستند.

قیمت و زمان عرضه

قطعا یکی از مزیت های رقابتی گلکسی واچ اکتیو قیمت 200 - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دلاری آن است و به این ترتیب در مقایسه با گیِر اسپرت و گلکسی واچ، 100 دلار قیمت پایین تری دارد. - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - این در - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حالی است که ارزان ترین اپل واچ (سری 3 سال 2017) قیمتی 279 دلاری دارد.

پیش فروش این پوشیدنی ها از دوم اسفند ماه آغاز می شود و از 17 اسفند هم روانه بازار می شوند. سامسونگ قیمت گلکسی فیت - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را 99 دلار اعلام کرده و قصد دارد این پوشیدنی را در سه ماه دوم 2019 (بهار سال 1398) روانه بازار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone