🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32061.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ با معرفی گلکسی بادز به مصاف ایرپادهای اپل می رود

پس از موفقیت هندزفری بی سیم اپل (ایرپاد)، شرکت سامسونگ نیز محصولاتی مانند Gear IconX را روانه بازار کرد که البته این محصولات موفقیت چندانی کسب نکردند. اکنون کمپانی کره ای تصمیم گرفته با تغییر ...

پس از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - موفقیت هندزفری بی سیم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - اپل (ایرپاد)، شرکت سامسونگ نیز محصولاتی مانند - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - Gear IconX را روانه بازار کرد که البته این محصولات موفقیت چندانی کسب نکردند. اکنون کمپانی کره ای تصمیم گرفته با تغییر رویه، هندزفری بی سیم خود را با برند گوشی های پرچمدار به بازار معرفی کند و از همین رو، امسال با محصولی تحت عنوان گلکسی بادز پا به میدان رقابت گذاشته است.

با قرار گرفتن هندزفری های بلوتوث جدید سامسونگ زیر چتر برند گلکسی، شرکت کره ای آمادگی جدی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - خود برای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - رقابت با محصول اپل را اعلام کرده و مثل همیشه، با ارائه فناوری های جدید و قیمت پایین تر، سعی در تصاحب بازار رقیب دارد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان

سامسونگ گلکسی بادز 130 دلار قیمت دارد

گلکسی بادز با قیمت 130 دلاری - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - (در صورت پیش خرید گلکسی اس 10 یک جفت گلکسی بادز - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - مجانی ارائه می شود) در گام - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - نخست نسبت به ایرپادهای 160 دلاری اپل از قیمت رقابتی برخوردار بوده و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - به ادعای شرکت سازنده، تا 6 - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - ساعت استریم موسیقی و  5 ساعت مکالمه با یک بار شارژ را ممکن می کند؛ این ارقام برای ایرپادهای اپل به ترتیب 5 و 2 ساعت هستند.

علاوه بر قیمت کمتر و عمر باتری بیشتر، گلکسی بادز از بلوتوث نسخه 5 نیز پشتیبانی می کند که برد بیشتر و کیفیت بالاتری داشته و مشکل قطع صدای ناخواسته که در Gear IconX وجود داشت را برطرف خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان

اما جالب توجه ترین - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - ویژگی، کیس گلکسی بادز است که با پک باتری داخلی، انرژی لازم برای دو بار شارژ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - کامل هندزفری بلوتوث سامسونگ را فراهم کرده و خود توسط درگاه USB-C یا شارژرهای بی سیم با استاندارد Qi شارژ خواهد شد. چنین قابلیتی در کنار امکان شارژ بی سیم معکوس خانواده گلکسی اس 10، خیال کاربر را از تأمین انرژی گلکسی بادز راحت خواهد کرد.

گفتنی است سامسونگ گلکسی بادز در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - تاریخ 17 اسفند به بازار عرضه خواهد شد و با اتکا به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - قابلیت های متمایز و قیمت رقابتی، به مصاف ایرپادهای اپل می رود. در ادامه تیزر رسمی سامسونگ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - برای گلکسی بادز را مشاهده می کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone