🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32064.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی فولد [تماشا کنید]

دقایقی پیش سامسونگ بالاخره از گلکسی فولد خود رونمایی کرد و مشخص شد که گوشی تاشوی سامسونگ به چه قابلیت‌هایی مجهز شده است. گلکسی فولد در حالت تا شده از یک صفحه نمایش ۴.۶ اینچی ...

دقایقی پیش سامسونگ بالاخره از گلکسی فولد خود رونمایی کرد و مشخص شد که گوشی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - تاشوی سامسونگ به چه قابلیت‌هایی مجهز شده است. گلکسی فولد در حالت تا شده از یک - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - صفحه نمایش ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۸۴۰ در ۱۹۶۰ بهره می‌برد اما در حالت باز شده، کاربر یک  نمایشگر ۷.۳ اینچی با رزولوشن - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - ۱۵۳۶ در ۲۱۵۲ مقابل خود - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - مشاهده می‌کند.

این گوشی قابلیت اجرای ۳ اپلیکیشن را به طور همزمان دارد و کاربر می‌تواند از تمامی فضای صفحه نمایش بزرگ خود استفاده کند. علاوه بر این، گلکسی فولد به یک چیپست اگزینوس ۹۸۲۰ به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی مجهز شده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران

با توجه به سایز - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - بزرگ نمایشگر کمپانی کره - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - ای گلکسی فولد را به دو باتری مجزا با - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - ظرفیت کلی ۴۳۸۰ میلی آمپر ساعت مجهز کرده که توسط محور عقب از هم جدا شده اند. این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - محصول در دو مدل سازگار - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - با شبکه های 5G و LTE  از راه خواهد رسید.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران

در بدنه‌ی گلکسی فولد ۶ سنسور دوربین تعبیه شده که ۳ حسگر در بدنه‌ی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - پشتی، یکی در بدنه‌ی جلویی و دو سنسور دیگر نیز در داخل این موبایل قرار گرفته‌اند. گوشی تاشوی سامسونگ قرار است از ششم اردیبهشت سال آینده در سه رنگ و با قیمت پایه ۱۹۸۰ دلار روانه بازار شود.

- تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مانلی نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
مرکز شما منطقه چشمه کیله شهسوار هم کار انجام میده
پاسخ: بله در چشمه کیله شهر شهسوار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone