🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32048.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

پیام‌های دایرکت به نسخه دسکتاپ اینستاگرام می‌آیند

نسخه دسکتاپ اینستاگرام یک تجربه ساده و کندتر نسبت به اپلیکیشن این سرویس ارائه می‌دهد. کاربران این نسخه هنوز نمی‌توانند عکس و استوری آپلود کنند و با توجه به گفته اینستاگرام، آن‌ها برنامه‌ای هم برای ...

نسخه دسکتاپ اینستاگرام یک تجربه ساده و کندتر نسبت به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - اپلیکیشن این سرویس ارائه می‌دهد. کاربران این نسخه هنوز نمی‌توانند عکس و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - استوری آپلود کنند و با توجه به گفته اینستاگرام، آن‌ها برنامه‌ای هم برای حضور این قابلیت در دسکتاپ برنامه را ندارند. - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - با این حال به‌نظر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌رسد که نسخه دسکتاپ در آینده کاربردی‌تر خواهد شد.

با توجه به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - اسکرین‌شان منتشر شده در توییتر، اینستاگرام تست پیام‌های دایرکت نسخه دسکتاپ را در دستور کار خود قرار داده و با این حساب، احتمالا به زودی شاهد این بخش خواهیم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - بود. نسبت به آپلود پست و استوری، ویژگی کم اهمیت‌تری به‌نظر می‌رسد ولی باز یک قدم بزرگ برای نسخه دسکتاپ به‌حساب می‌آید.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان

بد نیست بدانید اینستاگرام هم اکنون یک - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - اپلیکیشن جداگانه با - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - نام دایرکت (Direct) دارد که از سال 2017 در شش کشور تست می‌شده است. حرکت جدید اینستاگرام می‌تواند این معنی را بدهد که آن‌ها حالا اهمیت بیشتری به پیام‌ها - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌دهند. حتی می‌توان این سیاست را مرتبط با ترکیب مسنجر، واتس اپ و دایکرت اینستاگرام به یک - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - پلتفرم واحد نیز به‌حساب آورد.

چند ماه پیش زاکربرگ از ادغام سه اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب فیسبوک خبر داد؛ هدف از این طرح تسهیل برقراری ارتباط بین کاربران این سه سرویس با هم است. در واقع اپلیکیشن های مسنجر، واتس اپ و اینستاگرام به صورت مستقل به کار خود ادامه می‌دهند اما کاربران از طریق هریک از این سه برنامه می‌توانند به مخاطبین دو اپ دیگر پیام بفرستند.

هدف نهایی زاکربرگ این است که ارسال پیام در هر سه اپلیکیشن بر مبنای رمزنگاری سرتاسری (End-to-End) صورت گرفته و تا سال ۲۰۱۹ یا اوایل ۲۰۲۰ آماده بهره برداری شود. در این روش - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - در این روش - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - پیام‌ ها از منبع تا مقصد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - رمزنگاری می‌شوند و حتی توسعه دهنده برنامه یا ارائه دهنده اینترنت قادر به استراق سمع نخواهند بود. در حال حاضر تنها واتس اپ به صورت پیش فرض از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر کرمانشاه استان کردستان - این تکنولوژی بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone