🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32062.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به خانواده پرچمدار سامسونگ گلکسی S10 [تماشا کنید]

کمپانی سامسونگ دقایقی پیش در شهر سان فرانسیسکو از سری جدید پرچمداران خود در قالب یک خانواده چهار عضوی رونمایی کرد که هرکدام به عنوان مدل های مختلف گلکسی اس 10 مشخصات متفاوتی دارند. هر ...

کمپانی سامسونگ دقایقی پیش در شهر سان فرانسیسکو - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان - از سری جدید پرچمداران خود در قالب یک خانواده چهار عضوی رونمایی کرد که هرکدام به عنوان مدل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان - های مختلف گلکسی اس 10 مشخصات متفاوتی دارند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان

هر چهار عضو خانواده گلکسی اس 10 به چیپست اسنپدراگون 855 یا اگزینوس 9820 (بسته به بازار هدف) مجهز شده اند و به جز مدل 5G، بقیه نسخه ها از کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می کنند.

مدل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان - پایه با نام - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان - گلکسی S10e تنها - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان - نسخه با نمایشگر تخت 6.3 اینچی است که از ماژول دوربین دوگانه در پشت و یک دوربین سلفی بهره مند - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان - بوده و در دو مدل با رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی، یا رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان

گلکسی اس 10 اما از یک نمایشگر 6.1 اینچی خمیده بهره مند شده و در کنار همان دوربین سلفی درون نمایشگر، یک ماژول سه گانه نیز در اختیار دارد. این گوشی تنها با رم 8 گیگابایتی عرضه می شود اما کاربران امکان انتخاب نسخه 128 یا 512 گیگابایتی را خواهند داشت.

نسخه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان - 5G ابتدا به صورت انحصاری توسط اپراتور ورایزن عرضه می شود

سومین عضو خانواده گلکسی اس 10 پلاس نام دارد که با نمایشگر 6.4 اینچی خمیده، دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی دوگانه به دست مشتریان می رسد و امکان سفارش آن با بدنه سرامیکی و رم 12 گیگابایتی نیز وجود خواهد داشت. نکته جالب اینکه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان - سامسونگ برای مدل پلاس یک نسخه با حافظه داخلی 1 ترابایتی نیز در نظر گرفته که در محصولات این شرکت کره ای بی سابقه است.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان

در نهایت گلکسی اس 10 5G را داریم که با نمایشگر 6.7 اینچی روانه بازار خواهد شد و تنها در یک نسخه سرامیکی با رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی قابل خریداری خواهد بود. البته این مدل به ماژول دوربین اصلی چهارگانه نیز مجهز شده و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن امکان شارژ فوق سریع 25 واتی نیز دارد.

در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان - ادامه ویدیوی نگاه نزدیک به خانواده گلکسی اس 10 را تماشا می کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone