تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10079.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی عرضه جهانی رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced را با پوکو F3 شروع کرد

شیائومی زودتر از وعده‌ قبلی‌‌اش، شروع به انتشار رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced برای گوشی‌های هوشمندش در بازار جهانی کرد. پوکو F3 و می ۱۱ ایکس اولین محصولاتی هستند که این رابط کاربری را دریافت ...

شیائومی زودتر از وعده‌ قبلی‌‌اش، شروع به انتشار رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced برای گوشی‌های هوشمندش در بازار جهانی کرد. پوکو F3 و می ۱۱ ایکس اولین محصولاتی هستند که این رابط کاربری را دریافت می‌کنند.

شیائومی چند وقت پیش - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر قوچان استان خراسان - از رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced رونمایی کرد و همچنین از عرضه جهانی‌اش خبر داد. این کمپانی از چند وقت پیش شروع به انتشار این رابط کاربری برای برخی محصولاتش در چین کرده، اما کاربران در بازار جهانی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر قوچان استان خراسان - هنوز فرصت تجربه آن را نداشتند. حالا کاربران گوشی‌های شیائومی می ۱۱ ایکس و پوکو F3 می‌توانند با دریافت جدیدترین بروزرسانی، آن را روی دستگاه‌شان نصب کنند.

هردو آپدیت حاوی پچ امنیتی ماه اوت ۲۰۲۱ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر قوچان استان خراسان - هستند و به صورت OTA می‌توان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد. اگرچه شیائومی شروع به انتشار جهانی این رابط کاربری کرده، اما تمام - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر قوچان استان خراسان - کاربران مسلما برای دسترسی به آن‌ها باید چند روزی صبر کنند. بیلد نامبر این بروزرسانی برای می ۱۱ ایکس V12.5.3.0.RKHINXM و V12.5.3.0.RKHMIXM برای پوکو اف ۳ است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر قوچان استان خراسان

شیائومی در خبر مربوط به عرضه جهانی MIUI 12.5 Enhanced گفته بود آن را در فصل چهارم ۲۰۲۱ در اختیار ۹ گوشی هوشمند قرار می‌دهد، اما حالا چینی‌ها زودتر از وعده قبلی‌شان تصمیم به چنین کاری گرفته‌اند. بنابراین شاید در روزهای آینده کاربران سایر محصولات - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر قوچان استان خراسان - لیست مدنظر شیائومی مانند سری می ۱۱ و می ۱۰ هم به آن دسترسی پیدا کنند.

رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر قوچان استان خراسان - پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه قبلی‌اش ندارد که با توجه به نامش هم جای تعجب چندانی ندارد. اما این موضوع به معنای آن نیست که کاربران بهبودی را - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر قوچان استان خراسان - تجربه نمی‌کنند.

در این رابط کاربری با قابلیت‌هایی مانند «Atomic Memory» روبه‌رو هستیم که استفاده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر قوچان استان خراسان - از رم را بهینه می‌کند تا کاربران بتوانند برنامه‌های بیشتری را در پس زمینه باز نگه دارند. ویژگی دیگری به نام «Liquid Storage» هم عملکرد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر قوچان استان خراسان - حافظه داخلی را در حالت بهینه نگه می‌دارد تا در بلندمدت عملکردش را حفظ کند.

در حالت کلی شیائومی با قابلیت‌های مختلف، در کنار بهبود عملکرد دستگاه‌هایش، مصرف انرژی توسط - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر قوچان استان خراسان - آن‌ها را هم کاهش می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بن سان نوشته شده درتاریخ 1402/03/03
من به عنوان یکی از مشتری های شرکت الو، برای تعمیر یخچال آدمیرال AS22N8DE خود به شعبه قوچان مراجعه کردم و بسیار خوشحالم که بتوانم اینجا به رضایت خودم از خدمات بسیار حرفه ای و باکیفیت این شرکت اشاره کنم. کارشناسان الو از مرحله اول تا آخرین جزییات تعمیر کاملا متعهد و مسئولانه بودند و توانستند مشکلات یخچال من رضایت بخشی را فراهم کنند. قطعاً به دوستانم نیز این شرکت را پیشنهاد خواهم کرد. با تشکر از تعمیرچی قوچان برای خدمات فوق العاده



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone