🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32046.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

رندر‌ها و لیست مشخصات سری گلکسی اس 10 پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

تا به حال شایعات زیادی از پرچمداران بعدی سامسونگ منتشر شده اما اخیراً لیست مشخصاتی سری گلکسی اس 10 از منابع آگاه خرده فروشی‌های مرتبط با سامسونگ بدست آمده که تمامی جزئیات این گوشی‌ها را ...

تا به حال شایعات زیادی از پرچمداران بعدی سامسونگ منتشر شده اما اخیراً لیست مشخصاتی سری گلکسی اس 10 از منابع آگاه خرده فروشی‌های مرتبط با - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سامسونگ بدست آمده که تمامی جزئیات این گوشی‌ها را پیش از رونمایی رسمی لو می‌دهد. علاوه بر این طی هفته گذشته ایوان بلس افشاگر معروف نیز رندر‌های از سه گوشی گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و گلکسی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - S10e منتشر کرده که زبان طراحی بکار رفته - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در پرچمداران بعدی سامسونگ را مشخص کرده است.

البته این رندر‌ها و لیست مشخصات رسماً توسط کمپانی کره ای تایید نشده اما لیست مشخصات منتشر شده - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در سایت GSM Arena به فرم‌های رسمی شباهت دارد و ایوان بلس هم چند وقتی است که منبع موثقی برای افشای رندر‌ها گوشی‌ها پیش از رونمایی رسمی‌ محسوب می‌شود. در لیست یاد شده به پرچمداران بعدی سامسونگ - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با اسم رمز Beyond1, Beyond0 و Beyond2 اشاره شده که کارشناسان باور دارند این گوشی‌ها به ترتیب همان گلکسی S10e، گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس هستند.

از جزئیات جدید لو رفته در این لیست می‌توان به دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 اشاره کرد که می تواند محتوای ویدیویی با کیفیت 4K را ضبط کند. علاوه بر این دوربین مذکور به سیستم فوکوس خودکار دوال پیکسل هم مجهز شده اما در این لیست اشاره‌ای به ویژگی پایداری نوری آن نشده است. گفتنی است نمایشگر این پرچمداران می‌تواند - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - روشنایی ۸۰۰ نیتی را نیز به ارمغان آورند که پیش از این در پرچمداران قبلی ممکن نبود.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی
رندر‌ جدید گلکسی S10e

این لیست تقریباً تمامی جزئیات پیشتر منتشر شده راجع به ابعاد و سخت افزار گلکسی اس 10 و گلکسی S10e را تایید می‌کند.  تنها - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تفاوت موجود این لیست با شایعات قبلی اندازه نمایشگر گلکسی اس 10 پلاس به شمار می‌رود.

پیشتر گفته شده بود که این موبایل نمایشگری ۶.۴ اینچی خواهد داشت اما در این لیست نوشته شده که گلکسی اس 10 پلاس از یک نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۳۰۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی بهره می‌برد.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی
رندر‌ جدید گلکسی اس 10 پلاس

بر اساس لیست منتشر شده، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 هردو از آرایه دوربین سه گانه‌ای  - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - استفاده می‌کنند که از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی ۴۵ درجه تله با گشودگی دیافراگم f/2.4، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی معمولی ۷۷ درجه با اپرچر f/1.5 و سنسور ۱۶ مگاپیکسلی ۱۲۳ درجه فوق عریض تشکیل می‌شوند.

در حالی که گلکسی S10e تنها سنسور معمولی و فوق عریض این آرایه را خواهد داشت و اثری از دوربین تله در بدنه‌ی پشتی آن به چشم نمی‌خورد. البته پیش از این - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گفته شده بود که دوربین تله در آرایه دوربین گلکسی S10e تعبیه شده و این سنسور فوق عریض است که از ارزانترین پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۱۹ حذف شده است.

سری گلکسی اس 10 قرار است کمتر از ۱۰ روز دیگر طی کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2019) معرفی شوند و احتمالاً در آن زمان می‌توان به طور قطع راجع به مشخصات کلی این گوشی‌ها نظر - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone