🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  3. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  4. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  5. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32047.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

باگ جدید توییتر لایک و ریتوییت‌های کاربران را ناپدید می‌کند

باگی در توییتر باعث بهم ریختن تعداد لایک‌ها، ریتوییت‌ها و نوتیفیکیشن ها می‌شود. طبق گزارش‌هایی که از سمت کاربران توییتر منتشر شده، تعداد لایک‌ها و ریتوییت‌ها به شدت دچار نوسان شده و بسیار کمتر از ...

باگی در توییتر باعث بهم ریختن تعداد لایک‌ها، ریتوییت‌ها و نوتیفیکیشن ها می‌شود.

طبق گزارش‌هایی که از سمت کاربران توییتر منتشر شده، تعداد لایک‌ها و ریتوییت‌ها به شدت دچار - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شهسوار استان مازندران - نوسان شده و بسیار کمتر از حد معمول است. در این میان بعضی از کاربران - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شهسوار استان مازندران - این شبکه اجتماعی به خود توییتر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شهسوار استان مازندران - برای - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شهسوار استان مازندران - حذف لایک‌ها و ریتوییت‌ها مظنون شده‌اند.

برای مثال یکی از کاربران اعلام کرده تعداد ریتوییت‌های توییت اخیر او از ۱۲۰۰ بار به ۵۰۰ رسیده و حال دوباره به بیشتر از هزاربار افزایش پیدا کرده. البته مورد بالا تنها گزارش در مورد رفتار عجیب توییتر طی روز گذشته نیست و کاربر دیگری ادعا می‌کند که تعداد لایک‌ها و ریتوییت‌های او ناگهان به یک - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شهسوار استان مازندران - دهم رقم قبلی رسیده است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شهسوار استان مازندران

یکی دیگر از کاربران می‌گوید بعد از آن که نوتیفیکیشن لایک و ریتوییت‌های زیادی را دریافت کرده، ناگهان همه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شهسوار استان مازندران - آن‌ها حذف شده‌اند. ظاهرا این مشکل در مورد بخش منشن توییت‌ها هم وجود دارد و بعضی از کاربران گزارش ناپدید شدن منشن‌های توییت خود را داده‌اند. لازم به ذکر است این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شهسوار استان مازندران - مشکل محدود به منطقه خاصی نشده و کاربران توییتر از سرتاسر دنیا از جمله ایران آن را - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شهسوار استان مازندران - تجربه کرده‌اند.

توییتر تایید کرده این اتفاقات همگی ناشی از یک باگ از داخل این شبکه اجتماعی هستند که به‌زودی رفع خواهد شد. در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شهسوار استان مازندران - صورت تغییر وضعیت و انتشار اطلاعات جدید در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شهسوار استان مازندران - رابطه با این موضوع آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

آیا شما نیز با چنین مشکلی روبرو - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شهسوار استان مازندران - شده‌اید؟ وضعیت خود را - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شهسوار استان مازندران - در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone