🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32051.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

رندر‌های جدید ال جی G8 تینکیو شایعات قبلی را تایید می‌کنند

همانطور که می‌دانید ال جی قصد دارد طی کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2019) پرچمدار جدید خود را معرفی کند اما رندر‌های منتشر شده توسط افشاگران معروف کمی زودتر از موعد مقرر، زبان طراحی و ویژگی‌های ...

همانطور که می‌دانید ال - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - جی قصد دارد طی کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2019) پرچمدار جدید خود را معرفی کند اما رندر‌های منتشر شده توسط افشاگران معروف کمی زودتر از موعد مقرر، زبان طراحی و ویژگی‌های ال جی G8 تینکیو را برای طرفداران این برند مشخص کرده. ایوان بلس اخیراً رندر‌های جدید و با کیفیتی از این موبایل لو داده که ماه قبل XDA-developers چند نمونه بی کیفیت از آنها را منتشر کرده بود.

ال جی صحت این رندر‌ها را تایید یا رد نکرده

هنوز ال جی صحت این رندر‌ها را تایید نکرده و خود نیز رندر‌های دیگری در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است. بنابراین هنوز این - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - احتمال وجود دارد که این رندر‌ها حقیقی باشند. تا به حال ال جی تنها اعلام کرده که قصد دارد دو هفته‌ی آینده از پرچمدار جدید خود با نام ال جی G8 تینکیو رونمایی کند.

علاوه بر این رسماً تایید شده که این گوشی قرار است به حسگر تشخیص چهره 3D مجهز شود. بر اساس گفته‌های کمپانی کره‌ای، حسگر تشخیص چهره 3D در G8 تینکیو کنار دوربین سلفی قرار - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خواهد گرفت. این سنسور برای شناسایی اجسام از تکنولوژی ToF یا زمان پرواز استفاده می کند.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

دوبین سلفی با سه سنسور و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری

به همین دلیل است که در رندر‌های جدید منتشر شده، شاهد حضور آرایه‌ی متشکل از سه سنسور به عنوان دوربین سلفی هستیم که در بریدگی بالای نمایشگر جا خوش کرده‌اند. جالب - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اینجاست که این شرکت هنوز در بدنه‌ی این پرچمدار جک هدفون ۳.۵ میلیمتری را قرار داده - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و خیال طرفداران را راحت کرده است.

با اینکه ایوان بلس سالانه تصاویر و رندر‌های زیادی منتشر می‌کند اما اینبار رندر‌های جدید منتشر شده، از اعتبار بیشتری برخوردارند چرا که با دیگر تصاویر، رند‌ر‌ها و شایعات قبلی خوانایی دارند و آنها را نفی نمی‌کند.

ال جی این رندر‌ها تنها می‌توانند گمانه زنی درستی باشند

سرپرست روابط عمومی جهانی ال جی «Ken Hong» با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده که رندر‌های منتشر شده توسط بلس تنها می‌توانند گمانه زنی‌های درستی باشند اما رسمیت آنها را تایید نکرده و احتمال می‌رود این - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کمپانی کره‌ای می خواهد تا آخرین لحظه، اطلاعات مربوط - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گوشی خود - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را فاش نکند.

بر اساس شایعات قبلی، ال جی G8 تینکیو از یک صفحه نمایش اولد ۶.۱ اینچی با - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نسبت تصویر ۱۹:۵:۹ و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسلی بهره می‌برد و به احتمال زیاد ابعادی معادل ۱۵۲ در ۷۲ میلیمتری با ضخامت ۸.۴ میلیمتر خواهد داشت. شاید انتخاب باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی موجب شده که ضخامت این موبایل نسبت به پرچمدار قبلی این شرکت کمی افزایش - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - یابد.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی
اولین رندر‌های مطبوعاتی ال جی G8 تینکیو

پیش از این گفته شده بود - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که این کمپانی کره‌ای قصد دارد نسخه‌ای از پرچمدار بعدی‌اش را با قابلیت پشتیبانی از 5G عرضه کند و به همین منظور مجبور - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - است از یک چیپست اسنپدراگون 855 برای آن استفاده کند. به همین دلیل احتمالاً نسخه‌های معمولی G8 - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تینکیو نیز از - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - چنین پردازنده‌ای بهره خواهند برد و به ۶ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز خواهند شد.

پرچمدار ال جی G8 تینکیو در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نمایشگاه MWC امسال بارسلون و در تاریخ - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - 5 اسفند معرفی می شود و طبق شایعات، به تکنولوژی صدای زیر نمایشگر - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و رابط کاربری مبتنی بر ژست های حرکتی مجهز خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone