🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32069.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

امکان جدید کافه بازار؛ نصب در یک قدمی

تبلیغات در جستجو امکان تازه‌ای است که کافه بازار ارائه کرده تا کسب‌وکارهای اینترنتی فرصت بیشتری برای ارائه محصول خود داشته باشند. اما آیا این امکان، می‌تواند انقلابی برای کسب و کارهای اینترنتی باشد و ...

تبلیغات در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - جستجو امکان تازه‌ای است که کافه بازار ارائه کرده تا کسب‌وکارهای اینترنتی فرصت بیشتری برای ارائه محصول خود داشته باشند. اما آیا این امکان، می‌تواند انقلابی برای کسب و کارهای اینترنتی باشد و در حوزه اپ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - مارکتینگ شاهد رشد زیادی باشیم؟

بعد از تمرکز جدی کافه‌بازار روی بخش ویدیو، راه‌اندازی بخش تبلیغات در جستجوی کافه بازار را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - باید یکی از بلندترین گام‌های این مجموعه در سال‌های اخیر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - دانست. مدیران کسب و کارهای اینترنتی می‌توانند با بهره‌گیری از امکان تبلیغات در جستجو، اپلیکیشن خود را در معرض میلیون‌ها نفری که روزانه در کافه بازار جستجو می‌کنند قرار بدهند.

ابزار تبلیغات در جستجوی کافه بازار این گونه کار می‌کند که توسعه‌دهنده در پنل خود، مشخص می‌کند که برای هر نصب از کلمه کلیدی‌ای که خودش مشخص کرده‌ حاضر است چه میزان هزینه کند. در صورتی که بین درخواست‌های آمده، برنده این مزایده برای کلمه مذکور شود، کاربران در بسیاری از موارد، هنگام جستجوی آن کلمه در بازار، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - با برنامه‌ توسعه‌دهنده برنده، در جایگاه اول روبه رو می‌شوند.

در این مدل، هزینه به ازای نصب کم می‌شود. - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - مقدار هزینه نصب، برابر با رتبه دوم پیشنهاد مزایده است. این روشی است که همه پلتفرم‌های تبلیغاتی چون گوگل و اپل در پیش گرفته‌اند و از این جهت استاندارد و شناخته شده است. آمارهایی که از کافه‌بازار منتشر شده، نشان از این دارد که بازار، سی ‌و ‌نه میلیون نصب فعال و بالای پنج - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - میلیون کاربر روزانه دارد، که از این آمار به استناد گزارش کافه بازار، روزانه بیش از چهار میلیون جستجو در بخش «جستجوی برنامه در کافه بازار» ثبت شده است.

از این چهار میلیون جستجو در روز بیش از دو میلیون روزانه نصب برنامه صورت گرفته است. این آمار به خوبی نشان می‌دهد چه پتانسیل بزرگی در این بخش وجود دارد.

«علی وحدانی» مدیر محصول کافه بازار در گفتگو با دیجیاتو در خصوص دلیل راه‌اندازی این امکان در کافه بازار گفت:

«بخش جستجوی کافه بازار پر استفاده‌ترین مسیر برای نصب اپلیکیشن است. آماری که ما تا این لحظه داریم این است که بالای ۵۵ درصد از نصب‌های اپ و بازی در بازار از طریق جستجو صورت می‌گیرد. از آنجایی که تعداد اپلیکیشن‌ها و کیفیت آنها در سال‌های اخیر بسیار بالا رفته، بخش تبلیغات در جستجو را راه‌اندازی کردیم تا کسب و کارها همانطور که در بیرون برای به دست آوردن کاربر رقابت می‌کنند، در بین کاربران روزانه کافه بازار نیز به رقابت بپردازند - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - و کاربر خود را پیدا کنند.»

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان

باور عمومی وجود دارد که تبلیغات مختل کننده تجربه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - کاربری است ولی از وقتی که بسترهای تبلیغات با هوش مصنوعی همراه شده‌اند، تبلیغات توانسته یک پل ارتباطی مابین محصولات و کاربران باشد. با این حال مدیر محصول کافه بازار در خصوص آزاردهنده نبودن این تبلیغات می‌گوید:

«یکی از مهم‌ترین ملاک‌های ما در کافه بازار برای طراحی پیاده‌سازی تبلیغات در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - جستجو حفظ و افزایش رضایت کاربر است. مرتبط بودن مقصود کاربر و محتوای ارائه شده توسط ما، بدون شک، حس رضایت کاربر را به‌شدت افزایش می‌دهد، ما با راه اندازی این امکان به دنبال این هستیم که از طرفی رضایت کاربران را افزایش بدهیم و از طرف دیگر اپ‌ها و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - بازی‌های خوبی که کمتر امکان دیده شدن دارند، نمایش بدهیم. یکی از شاخص‌های مهمی که در بخش تبلیغات جستجوی کافه بازار پیاده‌سازی شده هم کیفیت برنامه هم ارتباط آن با کلیدواژه‌ای که کاربر جستجو می‌کند.»

پلتفرم‌های تبلیغاتی در دنیا هرکدام بر ویژگی خاصی تکیه می‌کنند. در این میان پیشروترین آنها پلتفرم‌هایی هستند که توانسته‌اند مسائل «کیفی» را به خوبی «کمی» کنند. - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - مدیر محصول کافه بازار در خصوص - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - ویژگی‌های این امکان هوشمند پیاده‌سازی شده در بازار گفت:

«ابزار تبلیغات در جستجوی کافه بازار براساس رفتار کاربر پیاده‌سازی شده است. در این امکان با توجه به نیاز مخاطب و کلمه‌ای که جستجو کرده، به او مرتبط‌‌‌ترین برنامه پیشنهاد می‌شود. با استفاده از روش second bid و ترکیب پارامترهایی مثل نرخ تبدیل نصب CTR و پارامترهای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - کیفی دیگر تلاش کردیم مدلی را پیاده‌سازی کنیم که رضایت کاربر و توسعه‌دهنده را همزمان افزایش دهد. از آنجایی که مسیر تبلیغات کاملا در پلتفرم کافه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - بازار پیاده‌سازی شده کمترین احتمال تقلب وجود دارد.»

وحدانی ویژگی منحصر به فرد امکان تبلیغات جستجو در کافه بازار را اینطور معرفی کرد: - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - «وقتی کاربری در بازار به جستجو می پردازد در یک قدمی نصب قرار - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - دارد به همین خاطر است که شعار «نصب در یک قدمی» را برای امکان تبلیغات در جستجوی کافه بازار گذاشتیم. مدیران کسب و کارهای اینترنتی بدون تولید محتوای اختصاصی و بدون اتلاف زمانی می‌توانند تبلیغات خود را در پلتفرمی ثبت کنند که مشخصا برای کاربران اندرویدی نامی آشناست. فاصله نصب یک اپلیکیشن در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - کافه بازار فقط یک کلیک است.»

کافه بازار در خصوص این ویژگی، اطلاعات بیشتری را منتشر کرده تا به عنوان بزرگترین مارکت برنامه و بازی موبایل در ایران، با این کار یک کانال تبلیغاتی جدید را در اختیار کسب و کارهای اینترنتی قرار داد. مشاهده‌ها تاکنون نشان از این دارد که کسب و کارهای اینترنتی به این مسیر تبلیغات اقبال خوبی نشان داده اند. باید دید در گزارش‌های فصلی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تربت جام استان خراسان - و سالیانه کافه بازار چه آماری در خصوص امکان تبلیغات در جستجو کافه بازار و مشتریان آنها منتشر می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone