🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  2. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  4. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  5. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12703.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گوگل یکی دیگر از محققان برجسته تیم هوش مصنوعی خود را اخراج کرد

گوگل بنیانگذار و رئیس واحد اخلاق هوش مصنوعی خود را به دلیل نقض منشور اخلاقی این شرکت اخراج کرد. این موضوع به دنبال خروج «تیمیت گبرو»، یکی دیگر از افراد عالی‌رتبه تیم اخلاق هوش مصنوعی، موجب ...

گوگل بنیانگذار و رئیس واحد اخلاق هوش مصنوعی خود را به دلیل نقض منشور اخلاقی این شرکت اخراج کرد. این موضوع به دنبال خروج «تیمیت گبرو»، یکی دیگر از افراد عالی‌رتبه تیم اخلاق هوش مصنوعی، موجب افزایش آشفتگی در این کمپانی شده است.

گوگل در بیانیه‌ای توضیحاتی در رابطه با اخراج این کارمندش ارائه کرده و توضیح داده که تحقیقات آن‌ها مشخص می‌کند «مارگارت میچل»، بنیانگذار و رئیس واحد اخلاق هوش مصنوعی این کمپانی پرونده‌های مربوط به این بخش را به خارج از شرکت منتقل کرده است.

ماه گذشته یکی دیگر از کارمندان ارشد این بخش به نام تیمنیت گبرو توسط این کمپانی اخراج شد و به دنبال این موضوع از ماه دسامبر این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - بخش مورد تحقیقات بیشتری قرار گرفته. گبرو و میچل خواستار تنوع بیشتر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - در بین کارکنان تحقیقاتی گوگل شده و نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرده بودند. همچنین آن‌ها مدعی این موضوع شدند که گوگل تحقیقات انتقادی خود درباره محصولات را سانسور می‌کند.

میچل خبر اخراج خود را در توییتر اعلام کرده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - و به گفته او، طی پنج هفته گذشته، گوگل تمام دسترسی‌ها او از جمله ایمیل و تقویم را مسدود کرده است.

مارگارت میچل پیش از این انتقادهای بسیار زیاد و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - شدیدی نسبت به گوگل انجام داده و درباره جدایی دکتر گبرو از این شرکت ابراز نگرانی کرده بود. به گفته دکتر گبرو، - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - محقق برجسته اخلاق هوش مصنوعی، این کمپانی اواخر سال گذشته - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - او را به علت ارسال یک - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - ایمیل داخلی با موضوع «رفتارهای تبعیض آمیز گوگل» اخراج کرده است. با - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - این حال، گوگل ادعا می‌کند او با خواست خودش شرکت را ترک کرده. میچل و گبرو حدود دو سال وظیفه رهبری تیم هوش مصنوعی را برعهده داشتند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اراک استان مرکزی

آن‌ها مقاله مشترکی را تالیف کرده‌اند که در آن به نقایص فناوری - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - زبان هوش - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - مصنوعی از جمله سیستمی که توسط گوگل ساخته شده، اشاره می‌کند. هر چند گوگل - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - در ادامه درخواست سلب اعتبار او در این مقاله را ثبت کرد. دکتر گبرو در ادامه با ارسال برخی شرایط اساسی برای حذف نام خود از این مقاله، ایمیلی برای مدیران خود ارسال کرد و در این ایمیل توضیح داد که درصورت عدم توافق از این شرکت استعفا خواهد داد. گوگل در ادامه به او پاسخ داد: «ما به تصمیم شما برای ترک شرکت احترام می‌گذاریم و استعفای شما را می‌پذیریم.»

به دنبال این موضوع بسیاری از کارمندان گوگل در حمایت از دکتر گبرو نامه‌ای را امضا کردند.مدیرعامل گوگل، ساندار پیچای در پاسخ به این نامه، به دلیل نحوه خروج او از شرکت عذرخواهی کرد.

گوگل در چند سال گذشته و به دلیل عدم وجود تنوع در بین - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - کارمندان خود مورد انتقادات بسیار زیادی قرار گرفته و نگرانی‌هایی در مورد فناوری هوش مصنوعی این شرکت که زیربنای بسیاری از خدمات آن محسوب می‌شود، وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone