🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  2. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  4. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  5. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12693.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

نسل جدید دوربین زیر نمایشگر ZTE در MWC شانگهای معرفی می‌شود

شرکت ZTE اولین برندی بود که با Axon 20 5G نخستین موبایل مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر را روانه بازار کرد. این شرکت حالا فردا می‌خواهد نسخه جدیدی از فناوری دوربین زیر نمایشگر خود ...

شرکت ZTE اولین برندی بود که با Axon 20 5G نخستین موبایل مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر را روانه بازار کرد. این شرکت حالا فردا می‌خواهد نسخه جدیدی از فناوری دوربین زیر نمایشگر خود را در رویداد MWC شانگهای معرفی کند.

شرکت ZTE سه‌شنبه، ۵ اسفند، از وارث اکسون 20 5G رونمایی می‌کند. این شرکت قبلا توضیح داده بود که فناوری - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمام استان گیلان - دوربین زیر نمایشگر موبایل قبلی آن‌ها چطور کار می‌کند، ولی این گوشی در واقعیت عملکرد خیلی خوبی نداشت. مراجعی مثل DxOMark در بررسی‌های خود اعلام کردند که این فناوری شدیدا نیازمند بهینه‌سازی و عرضه نسخه‌ای دیگر است.

برای ارائه بهترین دوربین زیر نمایشگر دو مشکل باید برطرف شود. یکی این‌که چطور دوربین را در زمانی که - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمام استان گیلان - از آن استفاده نمی‌شود به‌طور کامل - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمام استان گیلان - مخفی کنیم تا دیده نشود. دیگری این‌که چطور امکان عبور نور از درون شیشه نمایشگر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمام استان گیلان - را فراهم کنیم، آن هم به شکلی که نوری از خود صفحه نمایش به دوربین - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمام استان گیلان - نرسد. ارائه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمام استان گیلان - دوربین زیر نمایشگر یکی از مهم‌ترین اهداف صنعت موبایل در چند سال اخیر بوده است. هدف شرکت‌ها این است که با ارائه شکل صحیح این فناوری بتوانند ناچ و حفره‌های دوربین سلفی را کنار بگذارند و نمایشگری تمام صفحه را ارائه کنند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمام استان گیلان

«نی فی» - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمام استان گیلان - (Ni Fei)، مدیر بخش محصولات موبایلی ZTE، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو از مراسم این شرکت در رویداد MWC شانگهای خبر داد و گفت کاربران باید منتظر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمام استان گیلان - اولین سیستم نور ساخت‌یافته سه‌بعدیِ - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمام استان گیلان - زیر نمایشگر باشند. - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمام استان گیلان - از این فناوری برای نقشه‌برداری دقیق‌تر سه‌بعدی، به‌خصوص برای تشخیص چهره، استفاده می‌شود. ولی این فناوری معمولا ارتباطی با کیفیت عکس‌ها و دقت رنگ‌ها ندارد.

نسل بعدی دوربین زیر نمایشگر این شرکت احتمالا در اکسون 30 پرو معرفی می‌شود که طبق شایعات - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمام استان گیلان - از اسنپدراگون ۸۸۸ و دوربین جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ استفاده خواهد کرد. این مشخصات روی کاغذ بسیار جذاب و قدرتمند به نظر می‌رسند، اما باید منتظر بمانیم تا ببینیم پرچمداران بعدی ZTE در عمل می‌تواند انتظارات - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمام استان گیلان - ما را برآورده سازد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone