🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  2. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  3. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  4. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  5. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12713.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی انتشار اندروید ۱۱ برای گوشی‌های می نوت ۱۰ و ۱۰ پرو را آغاز کرد

می نوت ۱۰ و می نوت ۱۰ پرو شیائومی به عنوان اولین گوشی‌های مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در جهان، با رابط کاربری MIUI 11 مبتنی بر اندروید ۹ پای معرفی شدند که پس از ...

می نوت ۱۰ و می نوت ۱۰ پرو شیائومی به عنوان اولین گوشی‌های مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در جهان، با رابط کاربری MIUI 11 مبتنی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - بر اندروید ۹ پای معرفی شدند که پس از دریافت آپدیت اندروید ۱۰ و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - رابط کاربری MIUI 12،‌ اکنون می‌توانند بروزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت کنند.

اوایل دی‌ماه آپدیت اندروید ۱۱ برای نسخه چینی هر دو گوشی مذکور منتشر شد. انتظار می‌رفت به فاصله چند هفته بعد، نسخه جهانی موبایل‌های پرطرفدار شیائومی نیز - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - این بروزرسانی را دریافت کنند، اما چنین اتفاقی نیفتاد.

در حال حاضر نیز بروزرسانی جدید تنها برای  کاربران کشورهای عضو منطقه اقتصادی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - اروپا (EEA) منتشر شده است. نسخه بتای پایدار این آپدیت با شماره V12.1.3.0.RFDEUXM به همراه پچ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - امنیتی ماه فوریه ۲۰۲۱ در دسترس - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - برخی کاربران قرار گرفته، اما بزودی بقیه کاربران هر دو گوشی هوشمند شیائومی می‌توانند این بروزرسانی را دریافت کنند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان

با توجه به سابقه شیائومی در انتشار بروزرسانی‌هی شیائومی، نسخه‌های جهانی گوشی‌های هوشمند می نوت ۱۰، می نوت ۱۰ پرو و همچنین نسخه‌های از این دو که در هند با نام می CC9 پرو و می - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - CC9 - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - پریمیوم ادیشن عرضه شده‌اند، دیگر آپدیت اندروید دریافت نخواهند کرد،‌ اما حداقل یکبار بروزرسانی رابط کاربری MIUI برای آنها منتشر خواهد شد.

چند روز قبل نیز شیائومی انتشار اندروید ۱۱ را برای ردمی نوت ۸، یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های بازار آغاز کرد. این گوشی هوشمند با اندروید ۹ و پوسته MIUI 10 معرفی شد و در ادامه MIUI 11 و MIUI 12 را دریافت کرد و به اندروید ۱۰ مجهز شد. با وجودی که این شرکت معمولا تنها یکبار آپدیت اندروید را به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - دست - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - کاربران - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - گوشی‌های اقتصادی‌اش می‌رساند، اما در کمال تعجب، این بار سری ردمی نوت ۸ در فهرست دریافت‌کنندگان اندروید ۱۱ قرار گرفته است. پیش‌بینی می‌شود شیائومی در آینده نزدیک اندروید ۱۱ را در اختیار - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - کاربران ردمی نوت 8T قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone