🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  5. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12705.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اپ Clubhouse هک شد: نگرانی متخصصان از امنیت ضعیف و ارتباط با چین

تنها یک هفته پس از آن که Clubhouse وعده ارتقاء امنیت این اپ در برابر هک را داد، دستکم یک هکر موفق شد از چت‌های زنده این پلتفرم جاسوسی کند. سخنگوی شرکت Clubhouse اعلام کرد هکری ...

تنها یک هفته پس از آن که Clubhouse وعده ارتقاء امنیت این اپ در - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آشتیان استان مرکزی - برابر هک را داد، دستکم یک هکر موفق شد از چت‌های زنده این پلتفرم جاسوسی کند.

سخنگوی شرکت Clubhouse اعلام کرد هکری ناشناس توانسته برخی چت‌های زنده این پلتفرم از «چندین چت‌روم» را به سایت خود استریم کند. با - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آشتیان استان مرکزی - اینکه Clubhouse می‌گوید - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آشتیان استان مرکزی - دسترسی این کاربر را برای همیشه مسدود کرده و امنیت سیستم را به منظور جلوگیری از تکرار چنین حملاتی ارتقاء داده است، محققان امنیتی هشدار می‌دهند که این شبکه اجتماعی در جایگاهی نیست که چنین وعده‌هایی بدهد.

یک - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آشتیان استان مرکزی - آژانس امنیتی وابسته به دانشگاه استنفورد به نام Stanford Internet Observatory می‌گوید کاربران اپ Clubhouse باید - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آشتیان استان مرکزی - اینگونه تصور کنند که تمام گفتگوهای آنان در حال ضبط شدن است. به گفته این آژانس، قسمت اعظم زیرساخت Clubhouse به یک استارتاپ چینی به نام Agora Inc وابسته است. ارائه تجربه کاربری مثل اضافه کردن دوستان یا پیدا کردن روم‌ها بر عهده Clubhouse است، اما پردازش ترافیک داده‌ها و تولید چت‌های صوتی را این استارتاپ انجام می‌دهد.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آشتیان استان مرکزی

«Alex Stamos»، رییس SIO و مدیر ارشد امنیت سابق فیسبوک می‌گوید وابستگی Clubhouse به یک شرکت چینی نگرانی‌های - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آشتیان استان مرکزی - امنیتی عمیق را به ویژه برای شهروندان چین و مخالفان دولت این کشور بوجود آورده چرا که چت‌های خصوصی آنها ممکن است هر لحظه رصد شود. Agora می‌گوید «داده‌های هویتی کاربران را به اشتراک نگذاشته و ذخیره نمی‌کند».

این در حالیست که اخیراً متخصصین امنیت سایبری متوجه انتقال مشکوک فایل‌های صوتی و داده‌های پنهان شده در فایل‌ها یا همان متادیتا (metadata) از سرورهای Clubhouse به سایتی دیگر شدند. هکر سیستم سرقت چت‌های صوتی را با - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آشتیان استان مرکزی - استفاده از نوعی جعبه ابزار جاوااسکریپت که برای کامپایل کردن کدهای این اپ بکار رفته بوده سوءاستفاده کرده و آنطور که Stamos می‌گوید، در واقع - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آشتیان استان مرکزی - اپلیکیشن را فریب داده است.

جالب اینکه هفته گذشته SIO گزارشی منتشر کرد که نشان می‌داد متادیتای یکی از چت روم‌های Clubhouse در حال ارسال شدن به سرورهایی است که احتمالا در چین واقع شده اند. Agora تحت قوانین امنیت سایبری چین است و این یعنی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آشتیان استان مرکزی - می‌تواند به بهانه به خطر افتادن - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آشتیان استان مرکزی - امنیت ملی، به طور قانونی داده‌های مورد نیاز برای مکان‌یابی افراد را در اختیار دولت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آشتیان استان مرکزی - چین قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone