تعمیرات یخچال کنمور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30080.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سرقت حساب های توییتر توسط هکرهای داعش برای تبلیغات

توییتر تلاش‌های زیادی داشته تا بتواند دست گروه‌های تروریستی را از صفحه‌ی مجازی خود کوتاه کند. اما وبسایت تک کرانچ به تازگی متوجه شده که طرفداران داعش با هک کردن اکانت‌های قدیمی توییتر سعی دارند ...

توییتر تلاش‌های زیادی داشته تا بتواند دست گروه‌های تروریستی را از صفحه‌ی مجازی خود کوتاه کند. اما وبسایت تک کرانچ به تازگی متوجه شده که طرفداران داعش با هک کردن اکانت‌های قدیمی توییتر سعی دارند به اشاعه‌ی ایدئولوژی خود در این صفحه‌ی مجازی بپردازند.

بسیاری از حساب‌های کاربری - تعمیرات یخچال کنمور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به سرقت رفته مدت زیادی هیچ فعالیتی در توییتر نداشتند. همچنین از ایمیل‌هایی استفاده می‌کردند که مدت‌ها از اعتبارشان گذشته بود. از آنجایی که آدرس‌های ایمیل فاقد اعتبار بودند، ورود به حساب کاربری توییتر بدون اعلام اطلاع به ایمیل انجام می‌پذیرفت و شرایط هک کردن را ساده‌تر می‌کرد. از - تعمیرات یخچال کنمور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - طرفی تغییر رمز عبور بعد از ورود به حساب‌ها به سادگی انجام می‌پذیرفت.

بسیاری از این اکانت‌‌ها به - تعمیرات یخچال کنمور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - طور مداوم با پست کردن تعداد بسیار زیادی از عکس‌ها، ویدیو‌ها و پیام‌های متنی سعی دارند تا افراد بیشتری را به سمت داعش جذب کنند و خشونت را تشویق نمایند. این کاربران، دنبال کننده‌های زیادی هم دارند. به طوری که برخی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از این اکانت‌ها دارای هزاران فالوئر هستند که کمی موضوع را عجیب تر می‌کند.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

توییتر به محض اعلام گزارش توسط وب سایت تک کرانچ، بیشتر این حساب‌های کاربری را مسدود کرد. در یک بیانیه - تعمیرات یخچال کنمور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از سوی توییتر اعلام شد که مشکل با اینگونه ایمیل‌های فاقد اعتبار مسئله‌ی جدیدی نیست و این شرکت در تلاش است تا با حل این معضل از حساب‌های توییتر محافظت کند.

البته نباید این موضوع را نادیده گرفت که توییتر تمام تلاش خود را می‌کند تا با استفاده از ایمیل کاربران، امکان ورود به صفحات را با امنیت بالاتری مواجه کند. - تعمیرات یخچال کنمور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در این بین باید بیشتر تقصیر را متوجه سرویس‌های ایمیل دانست که با ساز و کار خود باعث - تعمیرات یخچال کنمور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بی اعتبار شدن آدرس‌ها و در نتیجه از بین رفتنشان می‌شوند.

جدا از این موضوع، اتفاقات اخیر نشان می‌دهد که توییتر باید با توجه بیشتری نسبت به از بین بردن فعالیت تروریست‌ها در صفحه‌ی مجازی خود داشته باشد تا با اتخاذ متد‌های جدید حساب‌های کاربری این چنینی را مسدود سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone