🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12702.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

پشتیبانی از ویدیوهای 4K یوتیوب به دستگاه‌ها با نمایشگر کم‌رزولوشن اضافه شد

کاربران وب‌سایت ردیت می‌گویند اخیرا متوجه شده‌اند که اپلیکیشن اندروید یوتیوب حالا حتی به دستگاه‌هایی با نمایشگر 720p اجازه می‌دهد تا امکان پخش ویدیوهای 4K (و یا 2160p60) را داشته باشند. با این حال، ظاهرا ...

کاربران وب‌سایت ردیت می‌گویند اخیرا متوجه شده‌اند که اپلیکیشن اندروید یوتیوب حالا حتی به دستگاه‌هایی با نمایشگر 720p اجازه می‌دهد تا امکان پخش ویدیوهای 4K (و یا - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ابهر استان زنجان - 2160p60) را داشته باشند. با این حال، ظاهرا این قابلیت هنوز در دسترس همه کاربران قرار نگرفته و افرادی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ابهر استان زنجان - که این ویژگی را مشاهده نمی‌کنند باید کمی بیشتر منتظر بمانند.

اگر این سوال برایتان - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ابهر استان زنجان - پیش آمده که پخش ویدیو با کیفیتی فراتر از کیفیت نمایشگر دستگاه چه فایده‌ای دارد، پاسخش ساده است: در واقع با توجه به مکانیزم‌های فشرده‌سازی، کاربران به ندرت واقعا می‌توانند رزولوشن‌های ادعایی را مشاهده کنند. کافیست یکبار ویدیوی 1080p یوتیوب و یک بلوری 1080p را با هم مقایسه کنید تا تفاوت‌ها را ببینید.

اگر ویدیو با نسبت تصویر گوشی شما همخوانی نداشته باشد و مجبور باشید که با پینچ کردن ویدیو را تمام صفحه کنید، این قضیه بیشتر خودنمایی می‌کند. تازه این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ابهر استان زنجان - صرف‌نظر از وضعیت دوربین‌هایی است که فیلم‌ها با آن‌ها - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ابهر استان زنجان - ساخته می‌شوند و ممکن است واقعا رزولوشن ادعایی را - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ابهر استان زنجان - ارائه نکنند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ابهر استان زنجان

توضیحات بالا از این بابت ارائه شد که بدانید حتی اگر نمایشگرتان خیلی ضعیف‌تر از 4K است و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ابهر استان زنجان - صفحه بسیار کوچکی دارد، باز هم می‌توانید تصویر واضح‌تری دریافت کنید و علی‌رغم وجود شکاف کیفیتی بین ویدیوی منبع و تصویر نمایش‌یافته، خروجی بهتری را تماشا کنید.

یوتیوب مدت‌ها بود که محدودیت‌های متنوعی را برای کاربران مختلف اعمال می‌کرد. تا پیش از این امکان پخش ویدیوهای باکیفیت روی صفحات کم‌رزولوشن وجود نداشت و حتی برخی گوشی‌های پرچمدار مثل پیکسل ۵ - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ابهر استان زنجان - با نمایشگر +FHD هم نمی‌توانستند به ویدیوهای - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ابهر استان زنجان - 4K با HDR دسترسی داشته باشند.

این سرویس میزبانی ویدیو پارسال با شروع همه‌گیری ویروس کرونا و فشار روی گذرگاه‌های اینترنت، کیفیت ویدیوهای خود را به SD کاهش داد، اما حالا دوباره - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ابهر استان زنجان - در مسیر افزایش کیفیت ویدیوها قرار گرفته و آماده است تا ویدیوهای جذاب‌تری را با کیفیت بالاتر در اختیار حداکثر تعداد کاربران قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone