🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  2. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  3. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  4. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12709.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی هم تامین‌کننده نمایشگر آیفون تاشو خواهد بود

اپل احتمالا ظرف یک تا دو سال آینده اولین موبایل تاشوی خود را تولید خواهد کرد. حالا گزارش‌ها می‌گویند که شرکت «ال‌جی دیسپلی» به عنوان تامین‌کننده پنل‌های منعطف آیفون تاشو انتخاب شده. اپل می‌خواهد نمایشگر ...

اپل احتمالا ظرف یک تا دو سال آینده اولین موبایل تاشوی خود را تولید خواهد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیراز استان فارس - کرد. حالا گزارش‌ها می‌گویند که شرکت «ال‌جی دیسپلی» به عنوان تامین‌کننده پنل‌های منعطف آیفون تاشو انتخاب شده. اپل می‌خواهد نمایشگر گوشی‌هایش نازک‌تر از نمایشگر سایر گوشی‌های تاشو باشد و ظاهرا از فناوری OLED ال‌جی در زمینه پنل‌های تاشو رضایت داشته است.

آن‌طور که پیداست، ال‌جی در کنار سامسونگ به عنوان دومین تامین‌کننده پنل‌های آیفون تاشو با اپل همکاری می‌کند. شایعات می‌گویند تلفن هوشمند تاشوی اپل درست مثل گلکسی زد فلیپ از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیراز استان فارس - طراحی صدفی بهره می‌برد.

نسل اول آیفون تاشو به احتمال زیاد به پنل‌های LTPO OLED سامسونگ مجهز می‌شود. اما اپل - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیراز استان فارس - امیدوار است که ال‌جی هم بتواند پنل‌های موردنیاز این شرکت را تامین کند تا کوپرتینویی‌ها بتوانند هزینه‌های خود را کاهش دهد. این کمپانی مدت‌هاست که روی موبایل تاشوی خود کار می‌کند و از چند وقت پیش تولید نمونه اولیه صفحات - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیراز استان فارس - تاشوی خود را آغاز کرده است.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیراز استان فارس

آیفون تاشو از فناوری LTPO استفاده خواهد کرد. این فناوری در هر دو مدل پنل‌های OLED - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیراز استان فارس - و LCD قابل استفاده است. نشریه «Korea Times» به نقل از یکی از مدیران ارشد بازار می‌گوید: «با توجه به حرکت فعالانه اپل به سمت استفاده از فناوری «اکسید پلی کریستالی با دمای پایین» (LTPO) و سرمایه‌گذاری ال‌جی دیسپلی به منظور تضمین ظرفیت تولید بالا و پایدار پنل‌های OLED مبتنی بر LTPO در خط تولید E6 واقع در پاجو در کره جنوبی، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیراز استان فارس - احتمالش وجود دارد که ال‌جی نمایشگرهای تاشوی مدل جدید آیفون را تامین کند.»

موبایل تاشوی اپل که ظاهری شبیه به گلکسی زد فلیپ خواهد داشت، طبق شایعات قرار است ارزان‌تر از گوشی‌های رقبا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیراز استان فارس - باشد. منابع مختلف می‌گویند این تلفن هوشمند ظرف یک تا دو سال آینده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شیراز استان فارس - به بازار می‌آید و از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند. تاکنون فقط شرکت‌هایی مانند سامسونگ، موتورولا و هواوی به بازار گوشی‌های تاشو ورود کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone