🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  2. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  3. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12714.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت‌های احتمالی عینک واقعیت افزوده سامسونگ [تماشا کنید]

دو کلیپ منتشر شده که قابلیت‌های احتمالی عینک واقعیت افزوده سامسونگ را نمایش می‌دهند. اگر نسخه نهایی شبیه به این دو کلیپ باشد، رقیبی جدی برای تلویزیون‌ها و مانیتورها خواهد بود. یک منبع آگاه در ...

دو کلیپ منتشر شده که قابلیت‌های احتمالی عینک واقعیت افزوده سامسونگ را نمایش می‌دهند. اگر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلفچگان استان قم - نسخه نهایی شبیه به این دو کلیپ باشد، رقیبی جدی برای تلویزیون‌ها و مانیتورها خواهد بود.

یک منبع آگاه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلفچگان استان قم - در دنیا تکنولوژی با نام مستعار WalkingCat که سابقه نسبتاً خوبی در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلفچگان استان قم - ارائه اطلاعات از ابزارهای الکترونیکی دارد، دو ویدیو کلیپ در توییتر منتشر کرده که قابلیت‌های احتمالی عینک‌های واقعیت مجازی سامسونگ را به تصویر می‌کشند.

ویدیو اول، عینک Samsung Glasses Lite را نمایش می‌دهد. این عینک در نقش یک پروژکتور، نمایشگر بزرگی را برای بازی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلفچگان استان قم - کردن در برابر چشمان کاربر قرار می‌دهد. علاوه بر این، قادر به تبدیل کردن مبل به سینما، تبدیل شدن به مانیتور کامپیوتر و تاریک شدن خودکار یا auto dimming حین قرارگیری در معرض نور خورشید را - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلفچگان استان قم - داشته و می‌تواند به عنوان نمایشگر اول شخص برای پهپادها مورد استفاده قرار گیرد.

ویدیوی دوم، قابلیت‌های نسخه سه بعدی هولوگرافیک این عینک به نام Samsung AR Glasses را نمایش می‌دهد که به کاربر توانایی تعامل با اشیای سه بعدی در دنیای واقعی را خواهد داد.

یکی از نکات قابل توجه که در ویدیو اول به آن تاکید می‌شود، استفاده از ساعت هوشمند برای کنترل عینک است که به نظر می‌رسد راهکار بهتری نسبت به ژست‌های حرکتی و لمس اشیاء در فضاست و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلفچگان استان قم - راهکاری است که علاوه بر سامسونگ، احتمالاً شرکت‌های - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلفچگان استان قم - دیگر نیز به فکر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلفچگان استان قم - استفاده از آن هستند.

حالا که صحبت از ساعت هوشمند شد، جالب است بدانید برخی منابع آگاه مدعی شده اند که سامسونگ ممکن است ساعت هوشمند بعدی خود را به جای پلتفرم اختصاصی Tizen که از سال ۲۰۱۴ در حال استفاده از آن است، مبتنی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلفچگان استان قم - بر اندروید بسازد.

این دو کلیپ صرفاً نمایش احتمالی قابلیت های عینک واقعیت افزوده سامسونگ بوده و ممکن است نسخه نهایی با تمام این قابلیت ها روانه بازار نشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حماسه نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام حالتون خوبه؟ مرکز شما طرفای عنایت پیک سلفچگان اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در عنایت پیک شهر سلفچگان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone