🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  2. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  3. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12691.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از می نک‌بند بلوتوث ایرفون پرو با قابلیت حذف فعال رونمایی کرد

ایرفون‌های نک‌بند در سال‌های گذشته مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند و تعادل مناسبی میان قابلیت‌ها و قیمت ایجاد کرده‌اند. حالا شیائومی از جدیدترین ایرفون خود به نام «می نک‌بند بلوتوث ایرفون پرو» رونمایی کرده که ...

ایرفون‌های نک‌بند در سال‌های گذشته - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فسا استان فارس - مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند و تعادل مناسبی میان قابلیت‌ها و قیمت ایجاد کرده‌اند. حالا شیائومی از جدیدترین ایرفون خود به نام «می نک‌بند بلوتوث ایرفون پرو» رونمایی کرده که با وجود پشتیبانی از قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، قیمتی کمتر از ۳۰ دلار دارد.

شیائومی امروز در هند از جدیدترین ایرفون بی‌سیم خود رونمایی کرد که در مقایسه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فسا استان فارس - با محصول سال گذشته یعنی «می نک‌بند بلوتوث» پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فسا استان فارس - پشتیبانی از قابلیت ANC است که طبق گفته سازنده می‌تواند میزان نویز را تا ۲۵ دسی‌بل کاهش دهد.

این ایرفون از استاندارد IPX5 پشتیبانی می‌کند، بنابراین در مقابل پاشش آب و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فسا استان فارس - همچنین عرق مقاوم است. بد نیست بدانید این ویژگی در مدل سال گذشته وجود نداشت و کاربران نمی‌توانستند با آرامش خاطر با آن تمرین کنند.

شیائومی می‌ نک‌بند - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فسا استان فارس - بلوتوث ایرفون پرو تا ۲۰ ساعت شارژدهی دارد که بسیار بالاتر از شارژدهی ۸ ساعته مدل استاندارد است. با این وجود باید بدانید که میزان شارژدهی مدل پرو با حجم صدای ۵۰ درصد بدست آمده در حالی که حجم صدا در مدل استاندارد، ۸۰ درصد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فسا استان فارس - درنظر گرفته شده. علاوه بر این نمی‌دانیم فعال بودن ANC تا چه اندازه روی شارژدهی ایرفون جدید تاثیر دارد. با این وجود، این محصول از یک باتری ۱۵۰ میلی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فسا استان فارس - آمپر ساعتی بهره می‌برد که کمی از باتری ۱۴۰ میلی آمپر ساعتی نسل قبلی بزرگتر است.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فسا استان فارس

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این ایرفون جدید می‌توان به پشتیبانی از دستیار صوتی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فسا استان فارس - از طریق دستیار صوتی گوشی، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فسا استان فارس - تاخیر کم در انتقال صدا و درایور بیس ۱۰ میلی‌متری اشاره کرد. با وجود چنین قابلیت‌هایی، برای شارژ آن باید از پورت microUSB استفاده کنید که برای سال ۲۰۲۱ کاملا ناامیدکننده است.

با وجود چنین کمبودی، شیائومی قیمت منصفانه‌ای را برای می نک‌بند بلوتوث ایرفون پرو درنظر گرفته و آن با قیمت ۲۵ دلار به فروش می‌رساند که ارزان‌تر از ایرفون «بولت وایرلس زد» وان پلاس محسوب می‌شود.

نماینده وان پلاس و شیائومی از نظر میزان شارژدهی و همچنین استاندارد IP تفاوتی با یکدیگر ندارند، اما بولت وایرلس زد از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی نمی‌کند و بجای آن ویژگی شارژدهی سریع را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فسا استان فارس - در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای شارژدهی کامل هدفون شیائومی باید ۱.۵ ساعت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فسا استان فارس - صبر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فسا استان فارس - کنید.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فسا استان فارس

چینی‌ها علاوه بر این هدفون، از یک اسپیکر به نام «Mi Portable Bluetooth Speaker» هم رونمایی کرده‌اند که توان صوتی ۱۶ وات دارد و می‌توان برای دستیابی به صدای استریو، آن را به یک اسپیکر دیگر هم متصل کرد.

این اسپیکر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فسا استان فارس - بی‌سیم از استاندارد IPX7 پشتیبانی می‌کند و در برابر نفوذ آب مقاوم است. با این ویژگی می‌توان به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فسا استان فارس - مدت ۳۰ دقیقه در عمق حداکثر ۱ متری از آن استفاده کرد. شارژدهی این محصول به ۱۳ ساعت می‌رسد و باید با پورت USB-C آن را شارژ کرد. قیمت این - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فسا استان فارس - اسپیکر برابر ۳۵ دلار است - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فسا استان فارس - و در رنگ‌های آبی و مشکی به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سینا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
واقعا خیلی راضی بودم از خدمات شرکت الو در تعمیر کولر گازی آر تی سی SFH-36BT1R2 در منزلم در شهرک پرواز فسا! شاید به دلیل لهجه تهرانی مهندسین این شرکت، بسیار دلسوزانه و با حوصله در تعمیر این کولر برخورد کردند، و جیرجیرک‌هایی که خیلی وقت است که به مشکل ایجاد می کرده بود، بالاخره حل شد! تشکر از شرکت الو بابت خدمات عالیشان



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone