🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  3. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  4. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12700.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گوشی تاشوی هواوی میت ایکس ۲ با قیمت بیش از ‌۲۷۰۰ دلار رسما معرفی شد

هواوی امروز از جدیدترین گوشی تاشوی خود رونمایی کرد. این کمپانی که در گذشته گوشی‌های میت ایکس و ایکس اس را معرفی کرده بود، حالا از گوشی میت ایکس ۲ پرده برداشته است. هواوی میت ...

هواوی امروز از جدیدترین گوشی تاشوی خود رونمایی کرد. این کمپانی که در گذشته گوشی‌های میت ایکس و ایکس اس را معرفی کرده بود، حالا از گوشی میت ایکس ۲ پرده برداشته است. هواوی میت ایکس ۲ در مقایسه با نسل‌های گذشته طراحی متفاوتی دارد و حالا نمایشگر اصلی درون آن قرار گرفته است.

هواوی میت ایکس ۲ از یک نمایشگر داخلی بهره می‌برد و صفحه نمایش دیگری در بخش بیرونی به چشم می‌خورد که در بالای آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی خودنمایی می‌کند. نمایشگر داخلی این گوشی هوشمند ۸ اینچی با رزولوشن ۲۴۸۰ در - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - ۲۲۰۰ پیکسل است و از تراکم پیکسلی ۴۱۳ بهره می‌برد.

رفرش ریت پنل داخلی این دستگاه به ۹۰ هرتز می‌رسد و نسبت تصویر ۸:۷.۱ دارد. پنل بیرونی میت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - ایکس ۲ ابعادی برابر ۶.۴۵ اینچ دارد که - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - همراه با رزولوشن ۲۷۰۰ در ۱۱۶۰ پیکسل، تراکم پیکسلی ۴۵۶ پیکسل در هر اینچ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نسبت تصویر این نمایشگر برابر ۲۱:۹ است و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - رفرش ریت آن به ۹۰ هرتز می‌رسد. هردو پنل این دستگاه از نوع OLED هستند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آبیک استان زنجان

هواوی برای میت ایکس ۲ از مکانیزم خاصی استفاده کرده که امکان بسته شدن کامل دستگاه را فراهم می‌کند و فاصله‌ای میان نمایشگر داخلی در هنگام بسته بودن به چشم - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - نمی‌خورد.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آبیک استان زنجان

هواوی این گوشی هوشمند را به چیپست کرین ۹۰۰۰ 5G مجهز کرده که از ۸ هسته پردازشی با حداکثر فرکانس ۳.۱۳ گیگاهرتز بهره می‌برد. این تراشه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - همچنین دارای پردازشگر گرافیکی Mali-G78 با ۲۴ هسته است. - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - هواوی میت ایکس ۲ به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ به همراه رابط - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - کاربری EMUI 11.0 مجهز شده و در دو نسخه مجهز به ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - داخلی وارد بازار می‌شود که هردوی آن‌ها ۸ گیگابایت رم دارند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آبیک استان زنجان

هواوی برای گوشی تاشوی جدیدش دوربین اصلی چهارگانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 و لرزشگیر اپتیکال درنظر گرفته. این سنسور توسط دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2، دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابر و لرزشگیر اپتیکال و دوربین ۸ مگاپیکسلی سوپر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - زوم همراهی می‌شود. - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - این دوربین سوپر زوم - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - بزرگنمایی اپتیکال ۱۰ برابری را ممکن می‌کند و لرزشگیر اپتیکال هم دارد. دوربین سلفی این دستگاه ۱۶ مگاپیکسلی است.

هواوی میت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - ایکس ۲ به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - شده که از فناوری شارژ سریع ۵۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از سایر ویژگی‌های این گوشی تاشو می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۲، پورت USB Type-C، تراشه NFC و سنسور اثر انگشت اشاره کرد. وزن این دستگاه به ۲۹۵ گرم - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - می‌رسد.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آبیک استان زنجان

همانطور که می‌توان انتظار داشت، جدیدترین محصول هواوی قیمت پایینی ندارد. برای خرید این محصول باید حداقل ۲۷۸۰ دلار هزینه پرداخت کنید. اگر به دنبال خرید نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی باشید، باید نزدیک به ۲۹۴۰ دلار هزینه بپردازید. این گوشی هوشمند در تاریخ ۷ - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - اسفند وارد بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone