🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  2. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  4. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12692.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مجلس تصویب کرد: دولت سال ۱۴۰۰ از گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار عوارض می‌گیرد

احتمالا باید خود را برای افزایش قیمت گوشی‌ها با قیمت بالاتر از ۶۰۰ دلار یا به عبارتی «گوشی‌های لوکس» آماده کنیم چرا که طبق لایحه بودجه ۱۴۰۰، دولت از سال آینده برای ورود آن‌ها به ...

احتمالا باید خود را برای افزایش قیمت گوشی‌ها با قیمت بالاتر از ۶۰۰ دلار یا به عبارتی «گوشی‌های لوکس» آماده کنیم چرا که طبق لایحه بودجه ۱۴۰۰، دولت از سال آینده برای - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر زرندیه استان مرکزی - ورود آن‌ها به کشور عوارض خواهد گرفت.

بودجه ۱۴۰۰ که در گذشته از سوی دولت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر زرندیه استان مرکزی - تقدیم مجلس شده بود، با مخالفت نمایندگان مواجه شد، البته کلیات اصلاحیه بودجه سال آینده تصویب شده است.

دولت در این لایحه به دنبال دریافت عوارض یا حقوق ورودی گمرکی از گوشی‌های وارداتی با قیمت بیش از - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر زرندیه استان مرکزی - ۶۰۰ دلار نبود و - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر زرندیه استان مرکزی - در ردیف‌های درآمدی هم چنین - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر زرندیه استان مرکزی - درآمدی به چشم نمی‌خورد و از سوی مقامات دولتی پیش‌بینی نشده بود.

با وجود چنین موضوعی، اعضای کمیسیون مجلس دریافت عوارض از این - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر زرندیه استان مرکزی - محصولات را مصوب کرده‌اند. همانطور که در تصویر زیر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر زرندیه استان مرکزی - مشاهده می‌کنید، مبلغ مندرج در لایحه ۱۴۰۰ برای حقوق ورودی واردات گوشی‌های موبایل ساخته شده خارجی با قیمت بیش از ۶۰۰ دلار، برابر صفر است، اما طبق مصوب کمیسیون تلفیق و البته لایحه اصلاحی دولت، این مبلغ به ۲۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر زرندیه استان مرکزی

در گذشته یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به نام «روح‌الله ایزدخواه» واردات گوشی‌های بالای ۳۰۰ یورو مانند آیفون‌های اپل را غیرقابل توجیه دانسته بود:

«در شرایط تنگنای ارزی، قطعا واردات گوشی‌های بالای ۳۰۰ یورو مثل اپل آمریکایی هیچ توجیه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر زرندیه استان مرکزی - اقتصادی ندارد. با توجه به درآمد سرانه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر زرندیه استان مرکزی - ایرانیان و سایر شاخص‌های - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر زرندیه استان مرکزی - کلان اقتصادی، وجود انبوه ماشین و موبایل لوکس در کشور هیچ‌گونه سازگاری با اقتصاد ایران ندارد. کشورهای توسعه یافته برای دارندگان خودروهای لوکس و مالکان خانه‌های اضافه مالیات در نظر می‌گیرند، اما متاسفانه دولت ما اراده انجام این اصلاحات را در شرایط تحریمی ندارد.»

با توجه به دریافت این عوارض، از سال آینده - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر زرندیه استان مرکزی - با افزایش قیمت گوشی‌های پرچمدار مواجه می‌شویم و اگر تغییری در قیمت ارز ایجاد نشود، آیفون‌های اپل و پرچمدارهای سامسونگ و شیائومی قیمتشان دوباره افزایش پیدا می‌کند و افراد کمتری قادر به - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر زرندیه استان مرکزی - خرید آن‌ها خواهند بود. شاید روزی گوشی‌های هوشمند هم به سرنوشت مشابه با خودروهای خارجی دچار شوند و به علت حمایت از تولیدات داخلی، واردات آن‌ها ممنوع یا بسیار محدود شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone