🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  2. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40265.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Wi-Fi Talkie؛ یک پیام رسان خوب آفلاین برای شرایط بحرانی

معمولا یکی از اولین پیامدهای حوادثی مثل سیل و طوفان و زلزله این است که راه های ارتباطی محدود یا به طور کامل قطع می شوند. اگر اخبار چند روز گذشته را دنبال کرده باشید، ...

معمولا یکی از اولین پیامدهای حوادثی مثل سیل و طوفان و زلزله این است که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - راه های ارتباطی محدود یا به طور - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کامل قطع می شوند. اگر اخبار چند روز گذشته را دنبال کرده باشید، حتما می دانید که این مشکل در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - حادثه تلخ زلزله کرمانشاه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هم پیش آمد و برای ساعاتی ایجاد ارتباط میان نیروهای امدادی و مردم را با اختلال مواجه کرد.

اما در شرایط این چنینی که نه از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تلفن می توان استفاده کرد و نه اینترنت، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خوشبختانه روش های دیگری هم هستند که بتوانند امکان ارتباط با دیگران را برایتان فراهم کنند. حتما می دانید که تلفن های هوشمند می توانند از طریق وای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فای یا بلوتوث مستقیما به هم وصل شده و درست مثل یک بی سیم پیام ها را بین یکدیگر انتقال بدهند.

اپلیکیشن Wi-Fi Talkie دقیقا برای همین منظور طراحی شده؛ یک پیام رسان آفلاین - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اندرویدی که در نبود اینترنت هم بتوانید با افرادی که در شعاع 150 متری تان هستند مکالمه صوتی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - داشته باشید و به هم پیام متنی بفرستید.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

تنها چیزی که Wi-Fi Talkie برای ایجاد ارتباط بین دو دستگاه نیاز دارد ساخت یک هات اسپات وای فای است. برای این کار کافیست بعد از ورود به اپ روی گزینه Create portable Wi-Fi Hotspot اشاره کرده و وای فای را روشن کنید تا اپلیکیشن از موبایل شما یک هات اسپات بسازد.

با این کار هر کسی که در شعاع 150 متری این اپ را در موبایل خود داشته باشد می تواند هات اسپات شما را پیدا کرده و به شما پیام بفرستد. ضمنا بر عکس همین کار را هم می توانید - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - انجام بدهید، یعنی در عوض آنکه خودتان هات اسپات بسازید با - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گزینه جستجو به دنبال هات اسپات دیگران بگردید.

بعد از ایجاد ارتباط، Wi-Fi Talkie به یک پیام رسان تمام عیار - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تبدیل می شود که هم می توانید با مخاطب خود چت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کنید و هم مکالمه صوتی داشته باشید. خوشبختانه Wi-Fi Talkie هیچ محدودیت زمانی برای مکالمات صوتی نداشته و تمام صداها در آن با کیفیت بسیار خوب و بدون قطعی منتقل می شوند؛ خصوصیت خوبی که می تواند در شرایط بحرانی فوق العاده مفید و کارآمد ظاهر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شود.

به جز مواردی که گفتیم، Wi-Fi - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - Talkie امکان چت گروهی را هم به شما داده که می توانید در آن ها انواع فایل (عکس، ویدیو، سند و ...) را هم به اشتراک بگذارید. ضمنا چت خصوصی هم یک قابلیت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خوب دیگر است که می تواند برای داشتن ارتباطی امن کاربرد داشته باشد.

البته باید بدانید که Wi-Fi Talkie در اصل برای شرایط بحرانی طراحی نشده و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می تواند در موقعیت هایی دیگری - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که آنتن ندارید یا می خواهید که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در یک محیط بسته و بدون نیاز به اینترنت با کسی گفتگو کنید هم به کارتان بیاید.

اما شکی نیست که اپلیکیشنی مثل Wi-Fi Talkie و نمونه های - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مشابهش ارزش واقعی خود را در موقعیت بحرانی و شرایط اضطراری به نمایش می گذارند. با این حساب شاید تصمیم بدی نباشد که چنین اپلیکیشن هایی را - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در موبایل تان نصب کنید تا برای مواجهه با حوادث آمادگی بیشتری داشته باشید.

دانلود از گوگل - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پلی 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone