🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  2. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40262.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

این کودک ده ساله به سادگی Face ID را شکست می دهد [تماشا کنید]

اگر به یاد داشته باشید مسئولان اپل در مراسم معرفی آیفون 10 احتمال باز شدن Face ID توسط فرد دیگری به جز کاربر اصلی را یک در میلیون اعلام کرده بودند. از طرف دیگر در ...

اگر به یاد داشته باشید مسئولان اپل در مراسم معرفی آیفون 10 احتمال باز شدن - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - Face ID توسط فرد دیگری به جز کاربر اصلی را یک در میلیون اعلام کرده بودند.

از طرف دیگر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در ویدئوهایی زیادی شاهد این بودیم که این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سیستم در برابر برخی کاربران - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دوقلو هم تسلیم نمی شود.

حالا اما به نظر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می رسد که سر و کله همان یک نفر خاص در بین یک میلیون کاربر پیدا شده است. این فرد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که کودکی 10 ساله است به سادگی می تواند از سد Face ID آیفون مادرش عبور کند.

گفتنی است اپل پیش از این اعلام کرده بود که کودکان زیر 13 شانس بیشتری برای فریب دادن سیستم شناسایی آیفون 10 دارند چرا که ویژگی های متمایز چهره آنها هنوز به صورت کامل شکل نگرفته است.

لازم به یادآوری است که چند روز - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پیش هم یک کمپانی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ویتنامی با استفاده از پرینتر سه بعدی، گریم و تصاویر دوبعدی موفق به تولید ماسکی 150 دلاری شده که توانسته Face ID را شکست دهد.

این درحالی است که اپل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مدعی شده بود که حتی ماسک های با کیفیت فیلم های هالیوودی نیز نمی توانند این سیستم را فریب - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دهند.

این شرکت امنیتی که «Bkav» نام دارد تاکید - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کرده که سنسورهای اثر انگشت نسبت به سیستم شناسایی چهره از امنیت بالاتری برخوردار است.

با این حال گزارش های بسیاری درباره احتمال استفاده از Face ID در تمام مدل های آتی آیفون، آیپد و حتی هوم پاد مطرح شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone