🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  3. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  4. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  5. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40269.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آپدیت جدید اپل مشکل استفاده از آیفون 10 در هوای سرد را رفع می کند

هفته پیش خبر رسید که صفحه نمایشگر برخی نمونه های آیفون 10 در زمان تغییر ناگهانی دمای محیط (جا به جایی از جای گرم به هوای سرد) دچار مشکل شده و به لمس ها پاسخ ...

هفته پیش - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خبر رسید که صفحه نمایشگر برخی نمونه های آیفون 10 در زمان تغییر ناگهانی دمای محیط (جا به جایی از جای گرم به هوای سرد) - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دچار مشکل شده و به لمس ها پاسخ نمی دهد. حالا اپل با انتشار آپدیتی مشکل مذکور را رفع نموده است.

آیفون ۱۰ از بد ورودش به بازار نشان داده که نه تنها از لحاظ ظاهر و قابلیت های خلاقانه با دیگر آیفون های قبل از خود متفاوت است، بلکه معلوم شد از لحاظ باگ های عجیب - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و غریب نیز یک مورد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - منحصر به فرد است. به طور قطع مشکلی که در بالا به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آن اشاره شد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یکی از عجیب ترین ها به شمار می رود.

حالا کمپانی ساکن کوپرتینو با ارائه آپدیت iOS 11.1.2 دو باگ مهم آیفون X را رفع نموده. لازم به ذکر است که در این آپدیت هیچ ویژگی نرم افزاری جدیدی ارائه نشده.

پیش تر در مورد مشکل اولی که به واسطه آپدیت مورد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اشاره حل می شود گفتیم. دومین مشکل حل شده نیز مربوط به اعوجاج و پرش تصویر در هنگام ضبط تصاویر در Live Photos - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و ویدیوهای ثبت شده آیفون 10بود.

خبر خوشحال کننده آن است که آپدیت رفع اشکال مورد بحث تنها ۳۳ مگابایت حجم دارد و به راحتی می توانید آن را دانلود و نصب نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone