🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  2. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  3. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  4. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  5. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40263.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بررسی سرویس «لرنیتو»؛ مدرسه ای به سبک مدرن

زمانی «مدرسه» به جایی گفته می شد که دانش آموزان رأس یک ساعت مشخص در آن حاضر می شدند، کنار هم درس می خواندند و در نهایت هم با شرکت در امتحانات سال تحصیلی را ...

زمانی «مدرسه» به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جایی گفته می شد که دانش آموزان رأس یک ساعت مشخص در آن حاضر می شدند، کنار هم درس می خواندند و در نهایت هم با شرکت در امتحانات سال تحصیلی را پشت سر می گذاشتند. حالا که به عصر تکنولوژی و استارتاپ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - های اینترنتی قدم گذاشته ایم هم مفهوم - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مدرسه همچنان تغییری نکرده، اما دیگر به یک مکان ثابت محدود نیست.

مخاطبین لرنیتو می توانند هم دانش آموزان و هم معلمان باشند.

مدارس مدرن امروزی می توانند همه جا همراه تان باشند؛ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - چه در موبایل، چه در تبلت و لپ تاپ و چه در هر وسیله متصل به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اینترنت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دیگر می توانید وارد آن ها شوید و با معلم ها و همکلاسی هایتان در ارتباط باشید، درس بخوانید و حتی به طور آنلاین در آزمون ها شرکت کنید.

«لرنیتو»  به عنوان یک سرویس تحت وب ایرانی آمده تا تجلی بخش همین ایده باشد؛ یک مدرسه مدرن که در آن دانش آموزان مقاطع متوسطه به بانک بزرگی از سوالات امتحانی دسترسی دارند و از سمت دیگر معلمان هم می توانند با ساخت سریع آزمون و برگزاری امتحان های آنلاین به برنامه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - های آموزشی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خود سرعت بدهند. اما چقدر در این کار موفق بوده؟ در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ادامه بررسی می کنیم.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
مخاطبین لرنیتو می توانند هم دانش آموزان مقطع متوسطه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اول و دوم و هم معلم ها باشند.

لرنیتو به شکل یک - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن تحت وب طراحی شده تا بتواند با موبایل، تبلت و رایانه سازگار باشد و تقریبا همه جا بتوانید به آن دسترسی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پیدا کنید. برای همین رابط کاربری آن هم با دقت و وسواس زیادی ساخته و پرداخته شده تا هم در موبایل و هم دسکتاپ عملکرد نرم و روانی را از آن شاهد باشید.

لرنیتو بانک بزرگی از سوالات امتحانی گردآوری کرده که تعداد آن ها به بیش از 100 هزار مورد می رسد.

لرنیتو به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - طور کلی از چهار بخش تشکیل شده: خانه، جستجو، میز کار و ارتباط - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ها که در ادامه هر بخش را به طور جداگانه شرح می دهیم.

همانطور که در مقدمه گفتیم، مخاطبین لرنیتو می توانند دانش آموزان و معلمان باشند. لرنیتو بانک بزرگی از سوالات امتحانی (برای مقاطع - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اول و دوم متوسطه) را در خود گردآوری کرده که تعداد آن ها به بیش از 100 هزار مورد می - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - رسد. همگی این - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - سوالات دارای پاسخ تشریحی هستند که می توانید - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در یک سیستم منظم و فیلتردار به جستجوی آن ها بپردازید و حتی از جمع آوری آن ها آزمون تهیه کنید.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
لرنیتو کاملا رایگان نیست. برای دسترسی نامحدود به بعضی امکانات باید حق اشتراک بپردازید. 

در واقع - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - لرنیتو با یک تیر، - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دو نشان زده: هم یک - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - منبع سوال بزرگ درسی همراه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - با پاسخ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را برای دانش آموزان گردآوری کرده تا نیازی به خرید کتاب و جزوه نداشته باشند، هم اینکه برای معلمان امکانی فراهم کرده تا از این سوالات به سرعت آزمون بسازند و دانش آموزان خود را ارزشیابی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کنند.

لرنیتو امکان جستجوی مستقیم در میان مباحث درسی را هم دارد.

برای دسترسی به بانک سوالات می توانید هم از صفحه خانه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و هم بخش جستجوی لرنیتو اقدام کنید. لرنیتو به لطف سیستم جستجوی قدرتمند و فیلترداری که دارد، به خوبی نسبت به کلیدواژه ها واکنش نشان می دهد. مثلا کافیست در فیلد صفحه خانه بنویسید که سوالات «کنکور سراسری سال ۱۳۸۹» را می خواهید تا لرنیتو در چند ثانیه آن ها را برایتان بیابد.

اما اگر دنبال مبحث خاصی از یک کتاب درسی هستید، - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بخش «جستجو» فیلترهای - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ریز تر و دقیق تری در اختیارتان قرار می دهد. همانطور که در اسکرین شات پایین می بینید، منوی جستجوی لرنیتو از فیلترهای متعددی بهره می برد تا سریع تر به نتیجه دلخواه تان برسید.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
نمایی از پنل جستجوی بانک سوالات. با وجود راهنمایی های کافی و جستجوی بی عیب و نقص، برای عادت کردن به این بخش باید زمان نسبتا زیادی بگذارید و شاید به خاطر شلوغی زیاد صفحه در نهایت خیلی با آن راحت نباشید.

این فیلترها منظم - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و تفکیک شده اند، و می توانید جستجوی خود را بر اساس رشته، پایه و کتاب درسی، نوع منبع سوال (کنکور، امتحان نهایی، آزمون قلمچی و ...)، سوالات تستی و تشریحی و حتی سرفصل دروس انجام بدهید. فیلتر سرفصل دروس حتی یک بخش مجزا به نام «درخت مباحث درسی» دارد که می تواند کتاب های درسی دوره متوسطه اول و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دوم را بر اساس فصل و موضوع برایتان جستجو کند.

ضمنا لرنیتو امکان جستجو در میان مباحث درسی را هم دارد. این یعنی اگر به فرض دنبال سوالات «احتمال - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شرطی» باشید، - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کافیست این کلیدواژه را بنویسید تا لرنیتو سوالات مربوط به آن را از آرشیو بزرگش استخراج کند.

لرنیتو برای هر سوال پاسخ تشریحی کامل ارائه کرده و به شما اجازه داده که آن را با دیگر کاربران سرویس به اشتراک بگذارید. حتی می توانید - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در همان صفحه جستجوی سوال، تعدادی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از آن ها را مارک کنید تا از آن ها - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - یک مجموعه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - سوال طبقه بندی شده هم بسازید.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
نمایش پاسخ تشریحی کامل برای سوالات یکی از مزایای مهم لرنیتو به شمار می آید که آن را به یک پلتفرم آموزشی ارزشمند تبدیل کرده.

همین مجموعه سوالات می توانند بعدا در منوی «میز کار» به آزمون تبدیل شوند. امکان آزمون سازی لرنیتو فعلا در مرحله آزمایشی است و در حال حاضر فقط برای خودتان می توانید آزمون - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بسازید. اما در آینده امکان ساخت و برگزاری آزمون های آنلاین همراه با کاربران دیگر را هم خواهید داشت.

پاسخ تشریحی کامل برای سوالات یکی از مزایای مهم لرنیتو به شمار می آید.

در شرایط فعلی قادر هستید از مجموعه سوالاتی که خودتان جدا کرده اید، آزمون های تستی و تشریحی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بسازید و در قالب PDF تحویل بگیرید. این قابلیت لرنیتو بیش از دانش آموز برای معلمان کاربرد دارد تا زحمت طراحی آزمون را به حداقل رسانده و بتوانند در کمتر از پنج دقیقه از مبحث درسی مورد نظرشان آزمون بسازند.

اما همین روند آزمون سازی در لرنیتو بسیار جالب است. اول از همه می توانید مثل یک برگه امتحانی برای آزمون تان سربرگ بنویسید و تاریخ امتحان و نام دبیر و نام مدرسه را مشخص کنید تا به امتحان حالت رسمی داده باشید.  

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
طراحی آزمون به طور - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دستی ممکن است یک ساعت یا بیشتر از شما زمان بگیرد. لرنیتو با قابلیت ساخت خودکار آزمون این زمان را به زیر پنج دقیقه رسانده.

بعدا می توانید سوالات را (که - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در منوی جستجو از آن ها مجموعه سوال ساخته - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اید) وارد آزمون کرده و فقط با یک کلیک ساده، پرسش نامه را به شکل PDF دریافت کنید. لرنیتو با این روش حتی کلید سوالات را هم به شما ارائه می دهد تا بتوانید بعد از برگزاری آزمون، آن را به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دانش آموزان تحویل بدهید. - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی -  

لرنیتو با قابلیت ساخت خودکار آزمون زمان انجام این کار را به زیر پنج دقیقه رسانده.

لرنیتو با این که هنوز قابلیت آزمون های آنلاین را ارائه نکرده، اما با راه اندازی این بخش معلمان می توانند در ساعتی مشخص از دانش آموزان خود که عضو لرنیتو هستند آزمون گرفته و در انتها کلید را هم در اختیار آن ها بگذارند. حتی لرنیتو در آینده می تواند تصحیح برگه ها را هم به طور خودکار انجام داده و نتایج را برای معلمان آنالیز کند که فوق - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - العاده به نظر می رسد

اما در کنار تمام نکات مثبتی که گفتیم، لرنیتو هنوز با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند. اولا آرشیو سوالات آن برای بعضی دروس و رشته ها از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جمله علوم انسانی تکمیل نشده و نکته بعد این که علیرغم امکان ساخت گروه، قابلیت های ارتباطی بین اعضا در آن هنوز کامل نیست.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
می خواهید از خودتان یا اعضای کلاس تان آزمون - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بگیرید؟ فقط کافیست اطلاعات سربرگ و سوالات آماده را وارد کنید تا لرنیتو در کسری از ثانیه فایل PDF امتحان و پاسخ تشریحی آن را تحویل تان بدهد.

فکر می کنیم با توجه به پتانسیل بسیار خوب لرنیتو برای تبدیل شدن به یک وسیله آموزش از راه دور، بد نباشد که توسعه دهندگان لرنیتو هم امکانات ارتباطی بهتری برای دانش آموزان در نظر بگیرند و هم بستری برای آموزش آنلاین معلمان فراهم کنند؛ جایی که معلم بتواند مثل - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - یک کلاس درس، به طور آنلاین با دانش آموزانش در ارتباط باشد و صرفا به ساخت آزمون از یک سری سوال مشخص و تکراری محدود - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نشود.

البته با توجه به پتانسیل های خوب لرنیتو، - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بعید نیست که توسعه دهندگان آن چنین موضوعاتی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را هم در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برنامه های آینده خود - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - داشته باشند.

ولی در مجموع دسترسی به یک بانک سوال بزرگ و همیشه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - همراه، صرفه جویی در وقت برای ساخت آزمون و البته امکان استفاده در موبایل و تبلت و رایانه سه مزیتی هستند که از لرنیتو مجموعه ای ارزشمند برای آموزش مجازی ساخته اند، چه برای دانش آموزان و چه معلمانی که از روش های مدرن برای آموزش استقبال می کنند.

با پیشرفت مجموعه و اضافه شدن قابلیت هایی مثل برگزاری آزمون های آنلاین، - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شک نداریم که - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دانش - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آموزان و معلمان بیشتری از لرنیتو استقبال خواهند کرد. اگر به روش های مدرن آموزشی علاقه مند هستید، توصیه می کنیم که برای تجربه لرنیتو خودتان دست به کار شده و همین حالا با مراجعه به وبسایت آن برای - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خود یک - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - حساب کاربری رایگان بسازید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone