🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  4. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40267.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

در نبود لنز ثانویه تله فوتو، وان پلاس 5T چطور تصاویر پرتره را ثبت می کند؟

وان پلاس 5T بالاخره به صورت رسمی معرفی شده و همانطور که احتمالاً پی برده اید، دچار تغییری کوچک در ماژول دوربین دوگانه شده است. در حالی که دوربین اصلی همان سنسور 16 مگاپیکسلی و ...

وان پلاس 5T بالاخره به صورت رسمی معرفی شده و همانطور که احتمالاً پی برده اید، دچار تغییری کوچک در ماژول دوربین دوگانه شده است. در حالی که دوربین اصلی همان سنسور 16 مگاپیکسلی و عریض با گشودگی دهانه لنز f/1.7 وان پلاس 5 را در خود جای می دهد، دوربین ثانویه دیگر مثل سابق از لنز تله فوتو بهره مند نیست.

با درنظرگیری این موضوع که اپل با تجهیز آیفون 7 پلاس به لنز تله فوتو، امکان ثبت تصاویر پرتره را محقق کرد حالا این سوال پیش می آید که در نبود این لنز، چه بر سر حالت پرتره وان پلاس 5T می آید؟ پاسخ بسیار ساده است: هیچ تفاوتی به وجود نیامده و هنوز هم می توان این تصاویر را ثبت کرد.

نکته اینجاست که وان پلاس 5 هیچوقت از لنز تله فوتو برای شبیه سازی حالت پرتره دوربین های DSLR استفاده نمی کرد. این یک اشتباه رایج است. از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آن جایی که آیفون 7 پلاس از دوربین تله فوتو برای پرتره بهره گرفت، مردم تصور می - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کنند که دوربین وان پلاس 5 هم کارکردی مشابه داشته است. با این حال، وان پلاس 5 صرفاً از دوربین اصلی با زوم 2 برابری بهره گرفته و سپس از دوربین ثانویه برای جمع آوری اطلاعات عمق و شبیه سازی افکت بلور در پس زمینه استفاده می کند.

بنابراین قابلیت پرتره وان پلاس 5T هیچ تفاوتی با سابق نکرده است و در واقع شاید بهتر از قبل هم باشد. وان پلاس وعده الگوریتم هایی را داده که نویز تصویر را کاهش و وضوح تصاویر پرتره را افزایش می دهند. با این حال فعلاً باید منتظر آزمایش های اولیه دوربین - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دستگاه بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone