🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  5. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40268.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

انتشار مشخصات سخت افزاری موبایل اقتصادی گلکسی J2 Pro سامسونگ

گرچه پرچمداران سامسونگ از محبوبیت بالایی برخوردارند، اما موبایل های میان رده و اقتصادی این شرکت نیز مشتریان فراوانی در سرتاسر دنیا دارند. یکی از موبایل های مورد انتظار در این رده گلکسی J2 Pro ...

گرچه پرچمداران سامسونگ از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - محبوبیت بالایی برخوردارند، اما موبایل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - های - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - میان رده و اقتصادی این شرکت نیز مشتریان فراوانی در سرتاسر دنیا دارند. یکی از موبایل های مورد انتظار در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این رده گلکسی J2 Pro نسخه ۲۰۱۸ است که انتظار می رود با شماره مدل SM-J250F راهی بازار شود. به تازگی مشخصات سخت افزاری این محصول در فضای مجازی انتشار یافته است.

جدول مشخصات سخت افزاری موبایل مذکور در پایگاه داده بنچمارک Geekbench منتشر شده است. بر این اساس گلکسی J2 Pro سامسونگ مجهز به چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۳۰ با کلاک هسته های ۱.۴ گیگاهرتز به همراه ۱.۵ گیگابایت حافظه رم خواهد بود.

نمونه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مورد تست مجهز به نسخه 7.1.1 سیستم عامل اندروید بوده اما به احتمال زیاد در نسخه نهایی این موبایل مجهز به اندروید 8 خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

از آنجا که محصول - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مورد بحث پیش از این نیز در بنچمارک های دیگری رخنمایی کرده بود، می توانیم به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دیگر مشخصات آن از جمله بهره مندی از سنسور اثر انگشت و پشتیبانی از دو سیمکارت فعال همزمان اشاره کرد.

هنوز برای صحبت در خصوص قیمت این موبایل کمی زود - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - است، اما می توان برچسب قیمتی بیش از ۱۵۰ دلار را برای آن متصور بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone