🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  2. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  3. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  4. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16225.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل از محققان خود خواسته تا در مقالات هوش مصنوعی از لحن مثبت استفاده کنند

گوگل نظارت بر مقالات علمی با موضوعات حساس شامل جنسیت، نژاد و ایدئولوژی‌های سیاسی را افزایش داده است. غول موتورهای جستجو سیاست جدیدی برای بررسی «موضوعات حساس» در پیش گرفته و دستکم در سه مورد ...

گوگل نظارت بر مقالات علمی با موضوعات حساس شامل جنسیت، نژاد و ایدئولوژی‌های سیاسی را افزایش داده است.

غول موتورهای جستجو سیاست جدیدی برای بررسی «موضوعات حساس» در پیش گرفته و دستکم در سه مورد از محققان خود خواسته تا در تحقیقات خود از لحن مثبت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - استاده کنند. رویترز اشاره می‌کند که گوگل حداقل به سه نفر از محققان خود گفته تا فناوری‌های این شرکت را با لحن منفی معرفی نکنند.

گوگل با استفاده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - از سیاست جدید بررسی مقالات از محققان درخواست می‌کند تا پیش از تحقیق کردن در مورد موضوعاتی مثل تحلیل چهره و عواطف، دسته‌بندی نژاد، جنسیت یا ارتباطات سیاسی، با تیم‌های حقوقی، سیاسی و روابط - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - عمومی شرکت مشورت کنند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان

جزئیات فوق از یکی از صفحات وب‌سایت گوگل که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - قوانین این شرکت را توضیح می‌دهد به دست آمده است. گوگل می‌گوید برخی پیشرفت‌ها در حوزه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - فناوری شرایطی را بوجود آورده که در آن پروژه‌هایی که غیرحساس تلقی می‌شدند مشکلات اخلاقی، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - حیثیتی، قانونی یا حقوقی به بار آورده‌اند. این صفحه از وب سایت گوگل فاقد تاریخ است اما - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - رویترز به نقل از کارکنان فعلی گوگل تاریخ شروع این سیاست را ماه ژوئن گزارش کرده است.

گوگل با اتخاذ سیاست بررسی موضوعات حساس، لایه دیگری به پروسه استاندارد بررسی مقالات علمی که شامل موارد احتیاطی دیگر از جمله جلوگیری از افشای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - اسرار تجاری می‌شود اضافه کرده است. این شرکت در برخی موارد در روند نگارش مقاله نیز دخالت کرده است. برای مثال مدیران ارشد این شرکت از محققانی که در حال مطالعه روی فناوری پیشنهاد محتوا بوده‌اند توصیه کرده‌اند تا «حتماً از لحن - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - مثبت» در تحقیق خود استفاده کنند. محققان به دستور گوگل مجبور شدند مقاله خود را بروزرسانی کرده و تمام ارجاعات به محصولات گوگل را حذف کنند. در پیش‌نویس اصلی به یوتیوب اشاره شده بوده است.

سیاست‌های جنجال‌برانگیز گوگل در قبال محققان پس از اخراج ناگهانی Timnit Gebru زیر تیغ انتقادات رفت. این محقق رهبر یک تیم ۱۲ نفره - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - بود که روی اخلاقیات در هوش مصنوعی کار می‌کردند. او مدعی شد به خاطر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - زیر سوال بردن دستور مدیران ارشد گوگل که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - او را از انتشار مقاله‌ای منع کرده بودند اخراج شده است. Gebru در این مقاله مدعی شده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - بود که هوش مصنوعی با قابلیت تقلید گفتار می‌تواند سبب صدمه زدن به جوامع به حاشیه‌رانده شده (Marginalized) شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کتایون نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
آیا بازارده گلباغ لنگرود هم سرویس کار کولر گازی اسنوا دارید
پاسخ: بله در بازارده گلباغ شهر لنگرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر بهدخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام تعمیرچی کاسگر لنگرود اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در کاسگر شهر لنگرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone