🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35685.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

۴۶ درصد بازار دستیار‌های هوشمند موبایل‌ از آن سیری است

به تازگی سیری موفق شده ۴۶ درصد از بازار دستیار‌های هوشمند موبایل‌ را از آن خود کند و رقبایی نظیر دستیار گوگل را شکست دهد. با توجه به اینکه سیری نسبت به دیگر رقبا از تجربه ...

به تازگی سیری موفق شده ۴۶ درصد از بازار دستیار‌های هوشمند موبایل‌ را از آن خود کند و رقبایی نظیر دستیار گوگل را شکست دهد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان

با توجه به اینکه سیری نسبت به دیگر رقبا از تجربه کاربری ضیفتر و قابلیت‌های کمتری برخوردار است و  موبایل‌های اندرویدی هم سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده‌اند، انتظار می‌رفت که دستیار گوگل محبوبترین دستیار هوشمند صاحبان تلفن‌های هوشمند به شمار رود.

با این وجود، گوگل در مورد اطلاع‌رسانی قابلیت‌های دستیار هوشمندش موفق عمل نکرده و عملکرد سیری موجب شده که بازار دستیار‌ موبایل‌های هوشمند را از آن خود کند. پیش از این گزارش شده بود که در سال ۲۰۱۷ دستیار هوشمند گوگل تنها در ۴۰۰ میلیون گجت اندرویدی قرار گرفته است.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان

با این وجود دستیار هوشمند گوگل که به تازگی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - در جریان مراسم Google I/O 2018، قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی برای آن معرفی شده و قرار است به نوعی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - دستیار‌های هوشمند را متحول کند، تنها توانسته ۲۸.۷ بازار به خود اختصاص دهد و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - سهم سیری از این بازار ۱.۵ برابر این دستیار هوشمند بوده است.

از طرف دیگر درصد‌های بالای آلکسای آمازون و کورتانای مایکروسافت مسئله جالبی است چرا که هیچکدام از این دو دستیار به طور پیش‌فرض روی موبایل‌ها نصب نشده اند و کاربران مجبورند برای استفاد‌ه از آنها اپلیکیشنشان را دانلود کنند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان

همانطور که می‌دانید در سال ۲۰۱۷ - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - میلادی پشتیبانی از دستیار صوتی موبایل به بلندگوی اکوی آمازون اضافه شد. بدین ترتیب کابران برای آنکه بتوانند از طریق موبایلشان با اسپیکر اکو ارتباط برقرار کنند، مجبور شدند که اپ الکسا - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - را دانلود کرده و بدین شکل دستورات صوتی خود را اعلام کنند. این مسئله به تنهایی موجب شد که ۱۰ - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - درصد بازار دستیار‌ هوشمند موبایل‌ها به آلکسای آمازون اختصاص پیدا کند.

علاوه بر این ۴.۹ درصد صاحبان تلفن‌های هوشمند بدون آنکه از چنین قابلیت بهره ببرند اقدام به خرید دستیار مایکروسافت یعنی کورتانا کرده‌اند که آماری عجیب به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - شمار ‌می‌رود.

 

تماشا کنید: ترکیب سیری با واقعیت افزوده در - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کنگاور استان کردستان - طرح مفهومی جدید iOS 12

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone