🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  2. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  5. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32989.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تحریم توسعه دهندگان ایرانی؛ ارمغان کوچ گیت لب به پلتفرم ابری گوگل

مهاجرت گیت لب از اژور به پلتفرم ابری گوگل که قرار بود قابلیت های این سایت را افزایش دهد حالا به تحریم کاربران ایرانی منجر شده است. گیت لب خدماتی از جمله مدیریت مخزن گیت، ...

مهاجرت گیت لب از اژور به پلتفرم - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ابری گوگل که قرار بود قابلیت های این سایت را افزایش دهد حالا به تحریم کاربران ایرانی منجر - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شده است.

گیت لب خدماتی از جمله مدیریت مخزن گیت، به اشتراک گذاری کدها، بازنگری و مدیریت کد منبع توزیع شده و همچنین تست و عیب یابی کدها را در اختیار کاربران قرار می دهد. قابلیت های گسترده این سایت و امکان مشارکت دیگر توسعه دهندگان روی پروژه ها باعث شده برنامه نویسان زیادی از سراسر دنیا به - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - آن روی بیاورند. حالا اما به نظر می رسد داستان گیت لب برای توسعه دهندگان ایرانی به آخر خط نزدیک شده است.

چندی قبل و همراه - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با تصاحب گیت هاب توسط مایکروسافت بسیاری از توسعه دهندگان فعال در این سایت به - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گیت لب کوچ کردند که حتی واکنش فریدمن، مدیر اجرایی آتی گیت هاب را هم به دنبال داشت. از سوی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دیگر مدیران گیت لب با آغوش باز پذیرای توسعه دهندگان بوده و برای بهبود سیستم های خود زیربنای این سایت را - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از مایکروسافت اژور به پلتفرم ابری گوگل (GCP) منتقل کرده اند.تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقیگیت لب با تاکید بر کارایی بالای اژور دلیل اصلی این مساله را پشتیبانی بهتر - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پلتفرم ابری گوگل - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - «کوبرنیتز» (Kubernetes) عنوان کرده و آن را در راستای برنامه های بلندمدت این سایت دانسته است. کوبرنیتز که توسط خود گوگل توسعه - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - داده شد و بعدا به «بنیاد لینوکس» هدیه شد، سامانه‌ای متن‌ باز برای خودکارسازی دیپلوی، مقیاس و مدیریت برنامه‌های کانتینرسازی شده است.

گیت لب تایید کرده بود که حین این مهاجرت احتمالا برخی کاربران شاهد کندی سیستم خواهند بود اما مشکل برای کاربران ایرانی فراتر از این چالش های پیش پا افتاده است. مساله ای که در این میان دامنگیر توسعه دهندگان ایرانی شده تحریم کشورهایی نظیر ایران، سودان، سوریه، کره شمالی و کوبا توسط گوگل است که باعث قطع دسترسی آنها به برخی منابع گیت لب شده است.

گوگل دلیل این مساله را - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تحریم های وزارت خزانه داری ایالات متحده عنوان کرده و گیت لب هم از کاربران خواسته کدهای خود را دانلود کرده یا - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از پروژه ها پشتیبان تهیه کنند. این تحریم در حالی اتفاق افتاده که بسیاری انتظار داشتند این سایت با داعیه متن باز بودن، سرویس های خود را فارغ از محل اقامت کاربران در اختیار آنها قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone